۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۰۲
کد خبر: 82142106
T T
۰ نفر
ترافیك سنگین همچنان مهمان جاده های مازندران

ساری- ایرنا- مركز مدیریت راه های اداره كل راه و شهرسازی مازندران وضعیت ترافیكی جاده های هراز، سوادكوه و كندوان در این خطه شمال كشور را سنگین اعلام كرد.

براساس گزارش عصر روز شنبه مركز مدیریت راه های مازندران به دلیل ترافیك سنگین و بارش باران در محورهای اصلی هراز، سوادكوه و كندوان، ممنوعیت تردد تریلر، كامیون و موتورسیكلت در این مسیرها تا بامداد یكشنبه (20 تیرماه) تمدید شد.
این مركز اعلام كرد: محدودیت های ترافیكی در جاده های هراز و كندوان تا ساعت هشت صبح و سوادكوه نیز تا بامداد روز یكشنبه 20 تیرماه ( فردا) برقرار است.
براساس این گزارش ترافیك سنگین خودرویی در مسیر هراز در محدوده جنگل آمل، سوادكوه حدفاصل شیرگاه تا پل سفید و كندوان نیز از سمت شمال به جنوب است.
مركز مدیریت راه های مازندران عصر روز سه شنبه 15 تیرماه و قبل از عید سعید فطر با تصمیم پلیس راه محدودیت ترافیكی محورهای هراز، سوادكوه و كندوان در این استان را تا بامداد روز شنبه 19 تیرماه اعلام كرده بود.
در تعطیلات عید فطر(15 تا 18 تیرماه)، طبق گزارش اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران حدود چهار میلیون و 200 هزار نفر شب، مسافر به این خطه شمال كشور سفر كردند كه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آمار مسافرها 30 درصد بیشتر شد.
مازندران در تعطیلات سه روزه موسوم به عید فطر رتبه اول در پذیرش مسافران در بین 31 استان كشور را به خود اختصاص داد.
6982/1654/1772
۰ نفر