۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۴۳
کد خبر: 82105538
T T
۰ نفر
میزگرد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مركز سنندج برگزار شد

سنندج- ایرنا- میزگرد تخصصی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان روز چهارشنبه با حضور كارشناسان در خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این میزگرد تخصصی با حضور حجت الاسلام مسعود محمدی مسوول امور فرهنگی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی كردستان، سهیلا شیخی مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان كردستان، حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش كردستان و پرویز كریمی رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش كردستان با موضوع اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان برگزار شد.
در این میزگرد مسوولان و متولیان برگزاری دوره ها و كلاس های تابستان استان كردستان هر كدام برنامه ریزیها و اهداف مختلف دستگاه خود برای برگزاری دوره های مختلف آموزش و مهارتی فصل تابستان را بیان كردند و خواستار مدیریت بهتر این دوره ها، دوری از موازی كاری و هدفمند كردن آموزش های دوران فراغت دانش آموزان شدند.
در این میزگرد مشخص شد كه دستگاه های مختلف از نیمه دوم فصل بهار و قبل از تعطیلی مدارس اطلاع رسانی لازم را در بین دانش آموزان و والدین آنها انجام داده اند و با تجهیز كارگاه ها و كلاس های آموزشی خود را برای برگزاری این دوره ها آماده كرده اند.
مسوولان و متولیان برگزاری دوره ها و كلاس های تابستانی پركردن اقات فراغت در كردستان از والدین دانش آموزان خواستند در این فصل كه فصل طلایی برای شناسایی استعدادها و علایق دانش آموزان است آنها را برای شركت در دوره های مختلف علمی، آموزشی و مهارت آموزی هدایت كنند.
متن كامل این میزگرد به زودی منتشر می شود.
3020/7348

سرخط اخبار استان‌ها