۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۸:۵۷
کد خبر: 82074670
T T
۰ نفر

دختر 12 ساله روستايي در رودخانه تكاب غرق شد

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۸:۵۷
کد خبر: 82074670
دختر 12 ساله روستايي در رودخانه تكاب غرق شد

مهاباد- ايرنا- يك دختر 12 ساله روستايي از اهالي شهرستان تكاب در جنوب استان آذربايجان غربي بر اثر بي احتياطي در آب رودخانه غرق شد.

به گزارش ايرنا، اين دختر 12 ساله روستايي كه از اهالي روستاي آق دره وسطي از توابع بخش تخت سليمان در 35 كيلومتري تكاب است، عصر روز شنبه به همراه خواهر خود در حال گردش در نزديكي منزل خود بود كه به علت بي احتياطي به داخل رودخانه جاري در كنار روستا سقوط كرد.
اين نوجوان پس از سقوط به داخل قسمت عميق رودخانه نتوانست خود را نجات دهد و خواهر وي نيز به تنهايي قادر به بيرون كشيدن او از آب رودخانه نشد.
دختر نوجوان روستايي پس دقايقي تلاش نافرجام خود و خواهرش در آب هاي اين رودخانه محلي كه از وسط روستاي آنها مي گذرد غرق شده و تلاش هاي ديرهنگام اهالي روستا نيز براي نجات وي به جايي نرسيد.
جسد بي جان اين دختر در محل غرق شدن او با كمك اهالي روستا از آب بيرون كشيده شد.
چند روز پيش يك زن روستايي از اهالي روستاي آق اطاق تكاب نيز به علت بي احتياطي به داخل رودخانه اطراف روستاي خود سقوط كرده و بر اثر غرق شدن در آب اين رودخانه جان خود را از دست داده بود.
بارش هاي مداوم دو ماه اخير در شهرستان تكاب موجب پر آب شدن رودخانه هاي محلي و افزايش خطر غرق شدگي در آب رودخانه ها شده است.
شهرستان تكاب با 78 هزار نفر جمعيت در جنوب استان آذربايجان غربي واقع شده است.
7514/6185/1905

سرخط اخبار استان‌ها