۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰
کد خبر: 82063841
T T
۰ نفر

حمله بمب افكن های رژیم صهیونیستی به غزه

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰
کد خبر: 82063841
حمله بمب افكن های رژیم صهیونیستی به غزه

تهران - ایرنا - جنگنده - بمب افكن های رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) مناطق شرقی شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران كردند.

شبكه خبری اسكای نیوز عربی در این باره گزارش داد: جنگنده - بمب افكن های رژیم صهیونیستی زمین های كشاورزی در منطقه الزنه در شرق خان یونس و همچنین مناطق زراعی در منطقه الفخاری در شرق غزه را بمباران كردند.
هنوز گزارشی از شمار تلفات این تجاوز منتشر نشده است.
منابع رژیم صهیونیستی پیشتر ادعا كرده بودند كه دو خمپاره از سمت نوار غزه در شهرك عسقلان در مرز با نوار غزه شلیك شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده كه این حملات در واكنش به شلیك خمپاره از داخل نوار غزه بوده است.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز در این باره نوشت: صدای آژیر خطر در شهر عسقلان در مرز با غزه به صدا درآمد و پس از سقوط خمپاره در میان نیروهای اسراییلی (صهیونیستی) وضعیت آماده باش اعلام شد.
هنوز هیچ مقام رسمی ارتش رژیم صهیونیستی درباره این حادثه اظهار نظر نكرده و هیچ طرفی هم مسئولیت شلیك خمپاره ها را به عهده نگرفته است.
هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه) نیز مواضع گردان های القسام شاخه نظامی حماس در جنوب غزه را بمباران كردند.
به ادعای ارتش رژیم صهیونیستی، حملات روز گذشته بمب افكن های این رژیم مركز رصد گردان های القسام در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه و موازی مرزها را هدف قرار داده و توپخانه این رژیم نیز چندین گلوله توپ به منطقه باز در شرق خان یونس شلیك كرده است.
رژیم صهیونیستی از دو روز پیش اقدام به بمباران و شلیك توپ به اهدافی در نوار غزه كرده كه در نتیجه این حملات یك زن مسن فلسطینی به شهادت رسید.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده نیروهایش در مرزهای غزه 12 بار مورد حملات خمپاره ای قرار گرفته اند كه هدف از این حملات جلوگیری از كشف تونل های جنبش حماس از سوی نیروهای ارتش این رژیم بوده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس كه بر منطقه غزه حاكمیت دارد بر برقراری تماس ها و میانجی گری های كشورهای عربی و بین المللی برای آرام كردن اوضاع میدانی در نوار غزه تاكید كرد.
خاورم**1408**1275
۰ نفر