۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۱۰
کد خبر: 82045964
T T
۰ نفر

ايجاد كمپين حمايت از صنايع دستي در تهران

۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۱۰
کد خبر: 82045964
ايجاد كمپين حمايت از صنايع دستي در تهران

تهران- ايرنا-مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران از ايجاد كمپين حمايت از خريد صنايع دستي با شعار «هنر ايراني شايسته خانه ايراني است» خبر داد.

به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران، رجبعلي خسروآبادي هدف از ايجاد اين كمپين را اجرايي كردن رهنمودهاي رهبرمعظم انقلاب در نام گذاري سال 95 با عنوان «اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل» و حمايت از توليد داخلي عنوان كرد.
وي با بيان اينكه تشويق شهروندان به خريد صنايع دستي ايراني موجب افزايش توليد و دلگرمي هنرمندان هنرهاي سنتي خواهد شد افزود: كميپن حمايت از خريد صنايع دستي ايراني در راستاي تحقق رسالت ذاتي اداره كل ميراث فرهنگي استان تهران و براي توسعه و ارتقاي بسترهاي عرضه و فروش صنايع دستي ايجاد مي شود.
وي گفت: از سوي اين كمپين توليدات هنرمندان صنايع دستي بدون واسطه و با تنوع بالاي محصول به اعضا معرفي خواهد شد تا علاقه مندان به هنرهاي سنتي با اطمينان از اصالت اثر هنري محصول را خريداري كنند.
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران فرهنگ سازي استفاده از صنايع دستي و معرفي آثار و توليدات هنرمندان اين صنعت در فضاي مجازي را از جمله وظايف كمپين حمايت از خريد صنايع دستي ايراني عنوان كرد.
خسروآبادي افزود: برگزاري نمايشگاه هايي براي عرضه و فروش آثار و توليدات هنرمندان هنرهاي سنتي از ديگر وظايف كمپين حمايت از خريد صنايع دستي ايراني است.
تهرام/7245/1831

سرخط اخبار فرهنگ