۱۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۴۱
کد خبر: 82024638
T T
۰ نفر

كشف محموله گوشت غير بهداشتي و البسه قاچاق در مياندوآب

۱۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۴۱
کد خبر: 82024638
كشف محموله گوشت غير بهداشتي و البسه قاچاق در مياندوآب

مهاباد - ايرنا - فرمانده انتظامي مياندوآب گفت: 2 محموله كالاي قاچاق شامل گوشت غيرمجاز و غيربهداشتي و البسه قاچاق با تلاش ماموران انتظامي اين شهرستان كشف شد.

سرهنگ حسن شيخ نژاد روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين 2 محموله قاچاق با هوشياري نيروهاي انتظامي مياندوآب و در پي كنترل مسيرهاي اصلي و فرعي اين شهرستان كشف شد.
وي افزود: محموله گوشت قاچاق شامل 179 كيلوگرم گوشت غيربهداشتي و بدون مهر دامپزشكي بود كه در بازرسي از يك دستگاه خودروي سواري كشف شد.
شيخ نژاد ارزش ريالي اين مقدار گوشت غيرمجاز را بيش از 45 ميليون ريال عنوان كرد و گفت: در اين ارتباط يك نفر دستگير و يك دستگاه خودرو نيز توقيف شد.
وي اضافه كرد: اين ميزان گوشت هاي غيربهداشتي توسط ماموران شبكه دامپزشكي معدوم شد.
فرمانده انتظامي مياندوآب همچنين از كشف 157 ثوب البسه قاچاق در بازرسي از يك خودروي سواري خبر داد و گفت: اين خودرو نيز با تلاش ماموران پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز هنگام تردد غيرمجاز در يكي از مسيرهاي فرعي اين شهرستان توقيف شد.
وي ارزش اين محموله را 75 ميليون ريال اعلام كرد.
وي افزود: در اين زمينه يك نفر دستگير و خودروي حامل كالاي قاچاق وي توقيف شد.
سرهنگ شيخ نژاد اضافه كرد: اين اقلام كشف شده قاچاق از شهرهاي مرزي بارگيري شده و در حال انتقال به شهرهاي عمقي كشور بود.
شهرستان مياندوآب يكي از محل هاي مهم گذر كالاهاي قاچاق از مناطق مرزي جنوب آذربايجان غربي و استان كردستان به شهر هاي عمقي كشور به شمار مي رود.
مياندوآب با بيش از 260 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي و در 155 كيلومتري مركز استان و در مسير ارتباطي استان هاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي و كرستان واقع شده است.
2077/7508/6185/1905
۰ نفر