۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۳:۴۴
کد خبر: 82007252
T T
۰ نفر

حوادث جاده ای شاهرود سه كشته و31زخمی بر جا گذاشت

۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۳:۴۴
کد خبر: 82007252
حوادث جاده ای شاهرود سه كشته و31زخمی بر جا گذاشت

شاهرود- ایرنا- براثر وقوغ 6 حادثه رانندگی در جاده های منتهی به شاهرود در روز جمعه، سه نفر كشته و 31 نفر زخمی شدند.

«ناصر سلمانپور» معاون اورژانس 115شاهرود در گفت وگو با ایرنا تصریح كرد: در حادثه اول كه ساعت 11و 25دقیقه روی داد، 2 دستگاه خودروی سمند و پراید با هم تصادف كردند كه 11تن سرنشین این دو خودرو زخمی شدند.
وی محل این حادثه را 75كیلومتری شاهرود به سمت سبزوار (محور تهران -مشهد) اعلام كرد و افزود: نیروهای اورژانس چهار نفر از زخمی ها را به صورت سرپایی مداوا كردند و هفت نفر هم برای ادامه درمان به بیمارستان میامی منتقل شدند.
سلمانپور گفت: حادثه دوم در ساعت 11 و 25دقیقه در پنج كیلومتری روستای طرود شاهرود روی داد كه در آن یك دستگاه پراید واژگون شده و دو سرنشین هم زخمی شدند.
وی گفت: مصدومین این حادثه با آمبولانس امداد جاده ای «لجنه» به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شدند.
وی افزود: حادثه سوم ساعت 12 و 20دقیقه در 90 كیلومتری شاهرود - سبزوار (جاده اصلی تهران - مشهد) اتفاق افتاد. این سانحه بر اثر انحراف یك دستگاه خودروی سمند از مسیر رخ داد كه موجب سقوط یك دستگاه پراید از روی پل شد.
وی گفت: در این حادثه نیز چهار سرنشین سمند زخمی شدند و از پنج سرنشین پراید هم دو نفر كشته و سه نفر زخمی شدند.
سلمانپور ادامه داد: چهار مصدوم این حادثه با بالگرد اورژانس و سه نفر هم با آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.
معاون اورژانس 115شاهرود افزود: حادثه بعدی كه واژگونی خودرو بود، ساعت 16و 7دقیقه در10كیلومتری عباس آباد، (كیلومتر 125 محور شاهرود – سبزوار) رخ داد كه نیروهای اورژانس به محض اطلاع به محل اعزام شدند.
وی افزود: سه نفر مجروح این حادثه با آمبولانس پایگاه اورژانس برای درمان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند.
وی ادامه داد: در حادثه پنجم هم یك دستگاه خودروی پژو پارس، ساعت 17و 26 دقیقه در كیلومتر 140شاهرود به سبزوار ، از جاده منحرف و واژگون شد كه چهار مجروح برجای گذاشت.
معاون اورژانس 115 شاهرود گفت: آخرین حادثه نیز كه واژگونی یك دستگاه پراید بود، در ساعت 17 و 47دقیقه در محور شاهرود به بیارجمند در فاصله روستای خانخودی و روستای احمد آباد گزارش شد.
سلمانپور ادامه داد: این حادثه یك نفر فوتی و چهار نفر زخمی برجا گذاشت.
فاصله مركز بخش بیارجمندتا شهر شاهرود 120كیلومتر است.
وی تاكید كرد: مجروحان این حادثه در شرایط نامساعد جوی با آمبولانس های اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند.
سلمانپور گفت: حال عمومی مجروحین رضایت بخش است و مداوا بر روی آنها ادامه دارد.
در 2روز گذشته نیز پنج حادثه رانندگی در این منطقه رخ داد كه هشت نفر زخمی داشت.
شبس*7358/6167*1613
۰ نفر