۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۲۳:۲۱
کد خبر: 81991348
T T
۰ نفر
انفجار در یك انبار سیلندر گاز در تهران سه مصدوم برجا گذاشت

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و آتش سوزی در یك كارگاه سیلندر گاز مایع در بزرگراه زین الدین خبر داد و گفت: در این حادثه دو كارگر ایرانی و یك تبعه افغان به دلیل مصدومیت توسط عوامل اورژانس راهی بیماستان شدند .

سید جلال ملكی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: ساعت 19 و 12 دقیقه امشب حادثه انفجار و آتش سوزی در یك كارگاه سیلندر گاز مایع به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در طبقه همكف یك ساختمان دو طبقه یك كارگاه شارژ سیلندر گاز مایع و محل دو گانه سوز كردن خودروها بوده است كه به یكباره انفجار رخ داده و در ادامه آتش سوزی اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: در این حادثه تعداد 250 دستگاه سیلندر گاز دچار آتش سوزی شد و براثر شدت انفجار تمامی در و پنجره های ساختمان مذكور شكسته شد.
وی خاطرنشان كرد: براثر شكسته شدن شیشه ها و تخریب این ساختمان چهار دستگاه خودرو عبوری نیز دچار خسارت شد.
وی با بیان اینكه با حضور به موقع آتش نشانان این حریق گسترده مهار شد گفت: با تلاش آتش نشانان به سرعت سیلندرهای گاز مایع از داخل ساختمان خارج و پس از ایمن سازی كامل محل آتش سوزی، در ساعت 21 آتش نشانان به این عملیات پایان دادند.
به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی، علت این حادثه در دست بررسی می باشد .
شبد * 1528 * 7243 * 3404
۰ نفر