۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۵۶
کد خبر: 81965476
T T
۰ نفر
17 ورزشكار تهراني سهميه المپيك و پارالمپيك را كسب كردند

تهران – ايرنا – مديركل ورزش جوانان استان تهران از قطعي شدن 17 سهميه المپيكي و پاراالمپيكي برزيل خبرداد و گفت : 8 سهميه مربوط به المپيك و 9 سهميه ديگر در پارالمپيك براي ورزش تهران به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا حميدرضا گرشاسبي شامگاه دوشنبه در آئين اختتاميه المپياد آينده ورزش تهران كه در هتل ارم در حال برگزاري است ، اظهاركرد: ورزشكاران استان تهران توانستند با تلاش و پشتكار خود 17 سهميه المپيكي و پاراالمپيكي را براي كشورمان به ارمغان بياورند.
گرشاسبي به مسابقات ورزشي دهه فجر امسال در استان تهران اشاره كرد وگفت: 752 برنامه ورزشي با همكار هيات ها و ادارات شهرستان استان برگزار شد كه از اين ميان 255 فعاليت مربوط به بانوان ورزشكار بود .
مديركل ورزش و جوانان استان تهران از افتتاح 11 پروژه عمراني و ورزشي به مناسبت دهه فجر در استان تهران اشاره كرد و افزود: 11 پروژه با اعتباري بالغ بر 240 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد كه در 10 سال گذشته در كشور بي سابقه بوده است .
وي تصريح كرد: افزون بر 145 ميليارد ريال از اين اعتبارات توسط بخش خصوصي تامين شده است .
گرشاسبي همچنين به رفع تصرف 17 مجموعه و زمين ورزشي اشاره كرد و گفت : 17 مكان و زمين ورزشي با پيگيري از طريق نهادهاي قضايي در اختيار اداره كل ورزش و جوانان استان تهران قرار گرفت.
وي ادامه داد: با رفع تصرف اين 17 ملك 2 هزار و 550 ميليارد ريال به حساب اين اداره كل واريز شد .
وي همچنين به المپياد ورزشي پايتخت كه در مرداد و شهريورماه امسال در سطح استان تهران برگزارشد اشاره كرد و گفت : در اين مسابقات بيش از 9 هزار و84 ورزشكار و مربي شركت داشتند كه از دل اين رويداد ورزشي استعدادهاي خوبي پديد آمد .
در اين مراسم، سيد عبدالحميد احمدي معاون فرهنگي وزير ورزش و جوانان، سيد شهاب الدين چاوشي معاون سياسي استانداري تهران و داود كرمي معاون اقتصادي استانداري تهران نيز حضور دارند.
نخستين المپياد اميدهاي آينده ورزش استان تهران در 14 منطقه و حوزه به مدت 15 روز (مرداد و شهريور) امسال برگزار شد .
تهرام/1109/7247//1348
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش