۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۰۸
کد خبر: 81959002
T T
۰ نفر

تشكيل شوراي اداري بخش مركزي با حضور استاندار قم

۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۰۸
کد خبر: 81959002
تشكيل شوراي اداري بخش مركزي با حضور استاندار قم

قم ـ ايرنا ـ شوراي اداري بخش مركزي عصر چهارشنبه با حضور استاندار قم، امام جمعه شهر قنوات و جمعي از مديران و روساي دستگاههاي اجرايي در شهر قنوات برگزار شد.

به گزارش ايرنا، بخشدار مركزي در اين جلسه با اشاره به ويژگي هاي اين بخش و اهميت شهر قنوات به عنوان دومين شهر بزرگ استان پس قم، خاطرنشان كرد: بحمدالله پس از انقلاب اسلامي تحول چشمگيري در تمامي روستاها و مناطق محروم كشور از جمله بخش مركزي استان قم بوجود آمده است.
عليرضا خزايي با اشاره به اقدامات و فعاليت هاي عمراني در بخش مركزي طي سالهاي گذشته، گفت: گازرساني به دهستان قمرود، احداث مصلاي شهر قنوات، احداث سالن ورزشي در روستاي حسين آباد، و آسفالت راه قمرود ـ قنوات از جمله مهمترين مطالبات مردم اين منطقه است.
وي بر ضرورت تعيين تكليف مسجد مسكن مهر و تأسيس مركز آموزش كشاورزي و دامپروري در منطقه تاكيد كرد و گفت: با توجه به اهميت امنيتي بخش مركزي لازم است كلانتري و پاسگاههاي نيروي انتظامي در منطقه تجهيز شوند.
بخشدار مركزي همچنين خواستار محوطه سازي حوزه مقاومت شهيد جلالي، محوطه سازي مدارس شهر قنوات، انتقال آب شيرين به قمرود و انتقال آب از جمكران به لنگرود شد و گفت: البته بخشي از مصوبات شوراي اداري در هفته دولت نيز به انجام نرسيده است كه بايد زمينه اجراي آنها فراهم شود.
وي در پايان با بيان اينكه استقرار دفاتر دستگاههاي اجرايي در شهر قنوات و همچنين راه اندازي درمانگاه و داروخانه شبانه روزي در اين منطقه بسيار اهميت دارد، گفت: بخش مركزي و شهر قنوات در تخصيص اعتبارات استاني و ملي بايد مورد عنايت ويژه مسئولان امر قرار داشته باشند.
سيد مهدي صادقي استاندار قم كه براي حضور در شوراي اداري بخش مركزي به اين بخش سفر كرده بود، ابتدا به گلزار شهداي امامزادگان طيب و طاهر(ع) رفت و ضمن قرائت فاتحه، ياد و نام شهدا و امام شهدا را گرامي داشته و به مقام شامخ آنها اداي احترام كرد.
استاندار قم همچنين پس از برگزاري جلسه شوراي اداري بخش مركزي در منزل شهيد ابوالفضل اسكندري حضور يافت و ضمن صحبت با خانواده اين شهيد بزرگوار كه در عمليات والفجر مقدماتي و در تاريخ 21 بهمن ماه 61 به شهادت رسيده است، از مادر اين شهيد دلجويي و لوح سپاس به وي اهدا كرد. ك/4
8146/ 6133/

سرخط اخبار استان‌ها