۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۴۶
کد خبر: 81953377
T T
۰ نفر

ملت ايران قدردان ايثار و فداكاري شهدا هستند

۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۴۶
کد خبر: 81953377
ملت ايران قدردان ايثار و فداكاري شهدا هستند

سنندج- ايرنا- مديرعامل شركت آب منطقه اي كردستان گفت: ملت ايران قدردان ايثار و فداكاري شهدا و خانواده‌هاي معزز آنان هستند و مي‌دانند اگر اين ايثار شهدا نبود كشور و انقلاب حفظ نمي‌شد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي شركت آب منطقه اي كردستان، اقبال شانظري روز يكشنبه در هفتمين روز از گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در ديدار با خانواده هاي شهدا و جانبازان در سنندج، با اشاره به جايگاه والاي شهدا در پيشگاه خداوند متعال و در ميان مردم افزود: ايثار و فداكاري هاي شهدا در راه ميهن عزيزمان قابل وصف نيست و زبان از گفتن آن قاصر است.
وي با تجليل از صبر، ايثار و فداكاري‌هاي خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران اظهار كرد: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زماني كه كشور نياز داشت در راه اسلام و انقلاب تقديم كردند و اين اجري بي‌پايان در نزد خداوند متعال خواهد داشت.
مديرعامل شركت آب منطقه اي كردستان با بيان اينكه اميدواريم خداوند به ما توفيق دهد تا بتوانيم ادامه دهنده راه شهيدان عزيزمان باشيم افزود: امنيت كنوني در كشور ما مرهون جانفشاني هاي شهدا است كه اگر ايثار و فداكاري هاي آنان نبود امروز ايران نمي توانست در ميان منطقه اي ناامن در اوج امنيت و عظمت قرار گيرد.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كردستان نيز در اين ديدارها با جويا شدن از وضعيت خانواده شهداء و ايثارگران مذكور، ارائه خدمت به اين قشر فداكار از جامعه را باقيات صالحات و سعادت دنيوي و اخروي دانسته و اظهار نمود كه در سايه رشادت ها و جانفشاني هاي شهيدان معظم و جانبازان بزرگوار است كه ايران اسلامي امروز با سربلندي تمام به حيات طيبه خود ادامه مي دهد.
محمد سليماني با تقدير و تشكر از صبر و استقامت خانواده هاي شهداء و ايثارگران گفت: مرارت ها و سختي هاي كه خانواده اين عزيزان در طول زندگي دچار مي شوند قابل توصيف و بيان كردن نيست و قطعاً اين مساله نزد خداوند متعال داراي اجر و پاداش عظيمي است.
عليشاهي مشاور امور ايثارگران استاندار كردستان نيز در اين ديدارها با تاكيد بر اينكه بايد قدردان زحمات شهدا باشيم گفت: در شرايطي كه كشورهاي منطقه در ناامني به سر مي برند ايران در اوج امنيت است كه اين مهم محقق نشده مگر با جانفشاني هاي شهدا و ايثارگران ميهن عزيزمان، لذا همواره بايد اين جانفشاني ها يادآوري شده و قدردان فداكاري ها و ايثار آنان باشيم.
پيش از ديدار با خانواده شهداء؛ مديران آب منطقه اي و بنيادشهيد بر مزار شهيدان معزز حضور پيدا كردند.
3033/1904

سرخط اخبار استان‌ها