۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶
کد خبر: 81942602
T T
۰ نفر
استاندار مركزي: طلوع فجر امسال شيريني برجام را به همراه دارد

اراك-ايرنا- استاندار مركزي با صدور پيامي به مناسبت دهه مبارك فجر گفت: طلوع فجر امسال شيرني برجام را به همراه دارد.

در پيام محمود زماني قمي كه روز يكشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت، آمده است: ايران اسلامي توانسته در عرصه بين المللي با عنايت خداوند متعال، رهنموده هاي داهيانه رهبر معظم انقلاب، كوشش ها و تلاش هاي دستگاه هاي ديپلماسي كشور و رئيس جمهوري ايران و مقاومت ملت شريف به موفقيت هايي دست يابد و تهديدها را به فرصتي براي بالندگي كشور تبديل نمايد .
در اين پيام آمده است: همه اين افتخارات در سايه پيروي از رهنمودهاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي و اتحاد و همدلي مردم و مسئولان پديد آمده است.
در اين پيام اضافه شده است: مروري بر كارنامه درخشان انقلاب اسلامي در طول سال هاي مختلف، زمينه درك و شكرگذاري اين موهبت عظيم را بيشتر فراهم مي آورد، ما امروز شاهد خودكفايي كشور در صنايع گوناگون و برخورداري از مواهب فرهنگي و معنوي فراواني هستيم كه همه و همه بخشي از افتخارات انقلاب اسلامي است.
استاندار مركزي در اين پيام افزوده است: 12 بهمن سالروز رويش جوانه هاي ايمان و يادآور بازگشت بزرگ مردي است كه با آمدنش غرور و افتخار و شكوه ايراني را رقم زد و وحدت و ادامه مبارزه تا قطع كامل ريشه هاي فساد در كشور را به همگان گوشزد كرد.
در اين پيام بيان شده است: ملت ايران با الهام از هدايت هاي امام راحل، با ايمان و اراده و هوشياري خود گردنه هاي دشوار را پشت سر گذاشت و به موفقيت هاي درخشان دست يافت.
زماني قمي اضافه كرده است: اگر در بهمن سال 57 ملت ايران به تنهايي پرچم مبارزه با استبداد داخلي و استعمار خارجي را برافراشت، اينك مردم مسلمان در ساير كشورها هم صداي مردم ايران، آرمان هاي جهاني اسلام را فرياد مي زنند و خواهان استقرار نظام هاي مردمي بر اساس معنويت، عدالت، استقلال و آزادي هستند.
وي در اين پيام نوشته است: هفتم اسفندماه امسال به جهت برگزاري دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي همانند 22 بهمن ماه نماد اتحاد و وحدت هر چه بيشتر مردم كشور است كه قشرهاي مختلف را در يك صف كنار يكديگر قرار مي دهد و بايد زمينه حضور همه سلايق و مشاركت حداكثري مردم در آن فراهم شود تا ملت ايران با حضور گسترده در انتخابات و راي دادن به افراد شايسته، در تعيين سرنوشت كشور و استان خود مشاركت داشته باشند و وظيفه شرعي، سياسي و بين المللي خود را انجام دهند.
استاندار مركزي در اين پيام بيان كرده است: اينجانب فرا رسيدن سي و هفتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و 12 بهمن روز اعجاز تاريخ ايران و يكي از عظيم ترين حوادث تاريخ اسلام را محضر ملت شريف ايران به ويژه مردم ولايتمدار استان مركزي كه نقش مهمي در پيروزي انقلاب اسلامي داشته اند تبريك و تهنيت عرض مي كنم و اميدوارم با محور قرار دادن معنويت، ارزش هاي انقلاب اسلامي و پيروي از انديشه هاي امام (ره) و رهنمودهاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب و اتحاد و همدلي، از نظام مقدس جمهوري اسلامي به عنوان عطيه الهي به خوبي محافظت نماييم.
12 بهمن ماه سالروز بازگشت امام خميني (ره) به ايران و آغاز دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي است.
3005/6012