۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۳۷
کد خبر: 81936884
T T
۰ نفر
آغاز بكار دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری درمعدن، متالوژی وصنایع وابسته دركیش

كیش - ایرنا- دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن ، سیمان ، متالوژی و صنایع وابسته عصر سه شنبه با حضور بیش از یكصد شركت داخلی و خارجی در مركز نمایشگاه های بین المللی كیش آغاز بكار كرد.

به گزارش ایرنا، معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری ، سرمایه پذیری ، ارائه دستاوردهای سازندگان و تولیدكنندگان معدن، سیمان و متالورژی و صنایع وابسته ، انتقال دانش وتكنولوژی نوین، هدایت سرمایه های داخلی و خارجی به بخش های معدنی و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شركت ها از جمله اهداف این نمایشگاه است.
بیش از یكصد شركت داخلی و خارجی در قالب هلدینگ از كشورهای چین، تركیه، ایتالیا، كانادا، استرالیا، روسیه، انگلیس، افغانستان ، آلمان، دانمارك، اسلونی و آفریقای جنوبی در این رویداد اقتصادی حضور دارند.
برگزاری كارگاه های آموزشی فرآوری مواد معدنی، عملیات تمیزكاری سطوح قطعات ریخته گری و صنعت منیزیم از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
مدیریت در اقتصاد معدن، آسیب شناسی، فرصتهای سرمایه گذاری خارجی و داخلی در بخش معدن و صنایع معدنی با حضور كارشناسان و متخصصان این حوزه از نشست ها وكارگاه های تخصصی این نمایشگاه می باشد.
برگزاری این رویداد اقتصادی از امروز تا نهم بهمن ماه با تاكید بر سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه های مرتبط ادامه دارد.
وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه معدن ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، شركت تهیه و تولید مواد معدنی، سازمان نظام مهندسی ایران، سازمان زمین شناسی، انجمن تولید كنندگان فولاد ایران، انجمن صادر كنندگان و تولید كنندگان سنگ آهن، سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران، انجمن تولیدكنندگان و وارد كنندگان ماشین آلات سنگین معدنی ، ساختمانی و راهسازی و دیگر انجمن ها و تشكل های صنفی مرتبط از جمله حامیان این نمایشگاه هستند.
علاوه بر مسئولان محلی كیش، مدیرانی از بخش اكتشاف و استخراج، نظارت و بهره برداری و امور معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم آغاز بكار این نمایشگاه حضور داشتند.
نخستین دوره این نمایشگاه نیز سال گذشته در كیش برگزار شد.
1641/1648
۰ نفر