۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۵۸
کد خبر: 81933394
T T
۰ نفر
حضور 115 شركت داخلی و خارجی در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری كیش

كیش - ایرنا - مسئول برگزاری دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن ، سیمان ، متالوژی و صنایع وابسته در كیش گفت : 100 شركت داخلی و 15 شركت خارجی در این نمایشگاه اقتصادی شركت می كنند.

محمود بندرچی روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این رویداد از ششم تا نهم بهمن ماه و با تاكید بر سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه های مرتبط به میزبانی جزیره كیش برگزار می شود .
وی معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری ، سرمایه پذیری ، ارائه دستاوردهای سازندگان و تولیدكنندگان معدن، سیمان و متالورژی و صنایع وابسته ، انتقال دانش تكنولوژی نوین، هدایت سرمایه های داخلی و خارجی به بخش های معدن ،انتقال دانش و تكنولوژی نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شركت ها را از جمله اهداف این نمایشگاه بر شمرد و گفت : تلاش ما این است تا این نمایشگاه به قطب اصلی سرمایه گذاری در سطح منطقه خاورمیانه و كشورهای عضو منا تبدیل شود.
بندرچی در مورد كشورهای شركت كننده در این نمایشگاه گفت : 100 شركت داخلی و 15 شركت خارجی در قالب هلدینگ از كشورهای چین، تركیه، ، ایتالیا، كانادا، استرالیا، روسیه، انگلیس ، افغانستان ، آلمان ، دانمارك ، اسلونی و آفریقای جنوبی در این رویداد اقتصادی حضور دارند .
وی در مورد برگزاری برنامه های جنبی و نشست های تخصصی این نمایشگاه نیز گفت : كارگاه های آموزشی فرآوری مواد معدنی توسط شركت كانادایی ،عملیات تمیزكاری سطوح قطعات ریخته گری توسط شركتی از كشور اسلونی و صنعت منیزیم به همت شركتی از ایران در طول برپایی نمایشگاه برگزار خواهد شد .
مدیرعامل شركت رستاك ویژن گفت : مدیریت در اقتصاد معدن ، آسیب شناسی ،فرصتهای سرمایه گذاری خارجی و داخلی در بخش معدن و صنایع معدنی با حضور كارشناسان و متخصصان این حوزه از نشست ها و پنل های تخصصی در این نمایشگاه است .
بندرچی در مورد حامیان برگزاری این رویداد اقتصادی گفت : وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه معدن ایران ،سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ، شركت تهیه و تولید مواد معدنی، سازمان نظام مهندسی ایران، سازمان زمین شناسی، انجمن تولید كنندگان فولاد ایران، انجمن صادر كنندگان و تولید كنندگان سنگ آهن، سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران ، انجمن تولیدكنندگان و و اردكنندگان ماشین آلات سنگین معدنی ،ساختمانی و راهسازی و دیگر انجمن ها و تشكل های صنفی مرتبط از جمله حامیان اصلی این نمایشگاه هستند.
وی گفت :مدعوین این نمایشگاه علاوه بر مسئولان عالی جزیره كیش ، مدیرانی از بخش اكتشاف و استخراج ، نظارت و بهره برداری و امور معدنی وزارت صنعت ، معدن و تجارت و دیگر مدیران فعال این عرصه هستند كه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور خواهند داشت .
بندرچی اظهارداشت : مراسم افتتاحیه عصر روز ششم بهمن ماه با سخنرانی مسئولان در مركز همایش های بین المللی كیش برگزار می شود و پس از آن نمایشگاه در مركز نمایشگاه های بین المللی كیش افتتاح خواهد شد ، انتخاب غرفه برتر نیز در روز اختتامیه انجام می گیرد .
دومین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری در معدن، سیمان، متالورژی و صنایع وابسته از ششم تا نهم بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی كیش برگزار می شود.
نخستین دوره این نمایشگاه سال گذشته در كیش برگزار شد .
1641/1484
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد