۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۳
کد خبر: 81886376
T T
۰ نفر
آغاز توليد ميني سريال غيرعلني/ پخش زنده مسابقات قرآن

تهران- ايرنا- همزمان با نزديكي فصل انتخابات در اسفند ماه جاري توليد ميني سريال غيرعلني با همين موضوع آغاز شد.

به گزارش روز يكشنبه گروه فرهنگي ايرنا از روابط عمومي مركز گسترش فيلم نامه نويسي صداوسيما، توليد ميني سريال غيرعلني از روز جمعه در شهرك چشمه تهران به كارگرداني مهرداد خوشبخت و تهيه كنندگي رضا جودي آغاز شد.
رضا جودي تهيه كننده غيرعلني با اعلام خبر آغاز تصوير برداري اين ميني سريال گفت: از روز جمعه با ضبط پلان هاي خارجي با بازي برزو ارجمند وارد مرحله تصويربرداري شديم. ضبط پلان هاي خارجي تا دو روز ادامه دارد و پس از آن ضبط سكانس هاي داخلي دفتر نشريه را با بازي برزو ارجمند، متين ستوده و افشين نخعي آغاز مي كنيم.
داستان غير علني مربوط به رقابت انتخاباتي سه جوان است كه يكي از آن ها عشق به يك دختر را در دل دارد و پيروزي خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر مي داند اما در اين مسير دچار چالش هايي مي شود.
اين سريال در 10 قسمت 45 دقيقه اي به قلم مهدي حمزه و حسين تراب نژاد با كارگرداني مهرداد خوشبخت توسط رضا جودي در مركز گسترش فيلم نامه نويسي صداوسيما تهيه مي شود. پيش از اين گفته شده بود اين ميني سريال از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.

** پخش زنده مسابقات سراسري قرآن كريم از شبكه قرآن
همزمان با آغاز سي و هشتمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم در استان كرمانشاه، شبكه قرآن سيما ضمن پخش زنده مسابقه نهايي و اختتاميه روزانه در 2 بخش صبحگاهي و عصرگاهي اين مسابقات را به تصوير مي كشد.
بر اساس اين گزارش، اين مسابقات ساعت 11:20 و 16:45 از امروز يكشنبه ( 29 آذر) روي آنتن خواهد رفت.
ضمناً گلچين مراسم اختتاميه مسابقات ترتيل و حفظ 10 و 20 جزء قرآن كريم همچنين مراسم اختتاميه مسابقات معارف و اذان به ترتيب روزهاي سه شنبه و چهارشنبه (1 و 2 دي) در ساعت 16:45 به مدت 20 دقيقه پخش مي شود.
مسابقه نهايي حفظ كل و قرائت همچنين اختتاميه اين دوره از مسابقات كه روز شنبه 5 دي برگزار خواهد شد، مستقيم در 2 زمان 8 تا 12 و 15 تا 17:30 به روي آنتن شبكه قرآن سيما خواهد رفت.
فراهنگ**9157 ** 1569
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ