۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰
کد خبر: 81861715
T T
۰ نفر
جمع آوری زنان معتاد و كارتن خواب محله هرندی با حضور رییس پلیس تهران بزرگ

تهران - ایرنا - سردار حسین ساجدی نیا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز سه شنبه با حضور در محله هرندی پایتخت از نزدیك بر روند اجرای طرح جمع آوری زنان معتاد و كارتن خواب محله هرندی نظارت كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح جمع آوری زنان معتاد متجاهر و كارتن خواب پایتخت از ساعت 10 صبح امروز در محله هرندی تهران آغاز و معتادین جمع آوری شده به كمپ شفق انتقال داده می شوند.
به گفته دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران ، عملیات جمع آوری زنان معتاد و كارتن خواب این محله تا تكمیل ظرفیت 400 نفره كمپ شفق ادامه دارد.
محمدرضا آذرنیا در خصوص اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: نیروهای پلیس تهران بزرگ وظیفه جمع آوری زنان معتاد را از سطح شهر تهران بر عهده دارند.
وی به نامه روز گذشته استاندار به دادستان تهران اشاره كرد و گفت: در این نامه دستور جمع آوری معتادان متجاهر زن ابلاغ شده بود كه با موافقت دادستان تهران و صدور مجوز لازم، از صبح امروز عملیات جمع آوری آغاز شد.
آذرنیا هماهنگ كننده این طرح را استاندار تهران به عنوان رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان ذكر كرد و گفت: این طرح با مشاركت گسترده و ستودنی شهردار و شهرداری تهران و همكاری سازمان بهزیستی، كمیته امداد امام خمینی(ره)، پلیس پایتخت و دانشگاه علوم پزشكی تهران انجام می شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به اینكه پیش بینی می شود حدود یك هزار زن معتاد متجاهر در شهر تهران حضور داشته باشند خاطرنشان كرد: در مرحله كنونی طرح، جمع آوری معتادان زن تا تكمیل ظرفیت كمپ شفق ادامه خواهد داشت.
موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و كارتن خواب های محله هرندی مدتی است در دستور كار سازمان های مسئول در تهران قرار دارد.
درهمین ارتباط چندی پیش گروهی از اهالی محله هرندی نیز در حركتی خودجوش اقدام به پاكسازی این محله از حضور معتادان متجاهر و كارتن خواب ها كردند.
تهرام 281/2079/1625
۰ نفر