۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۱
کد خبر: 81855250
T T
۰ نفر
محمد ارزنده، ركورد دار پرش طول ايران چشم به حمايت مسئولان دوخته است

شهركرد- ايرنا- محمد ارزنده ركوردار پرش طول ايران روز گذشته در ديدار با مدير كل ورزش و جوانان گفت: در صورت عدم تامين منابع مالي براي عقد قرارداد با مربيان فعلي، شانسم براي كسب مدال در رقابت هاي المپيك بسيار پايين مي آيد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان، محمد ارزنده در اين ديدار اظهار داشت: سابقه حضور در المپيك را دارم و در المپيك ريو به دنبال اهداف بزرگتري هستم اما در شرايط فعلي و با توجه به تامين نشدن منابع مالي مجبور به تعطيلي تمرينات شده ام، مربيان فعلي در صورت عدم تامين هزينه ها فقط يك هفته ديگر در ايران خواهند بود.
ركوردار پرش طول ايران گفت: پيش از اين دست يافتن به ركورد ورودي را تجربه كرده‌ام و اين بار و با حضور ايگور پاكلين در فاصله 9 ماه مانده تا المپيك 2016 ريو، با كسب ورودي المپيك، بايد متفاوت ظاهر شوم و به اهدف بزرگتري فكر كنم.
وي افزود: رسيدن به حدنصاب المپيك واقعا دور از دسترس نيست اما سال خوبي را پشت سر نگذاشتم و از قبل از بازي هاي آسيايي 2014 اينچئون كره، يعني از ارديبهشت ماه سال 93 هيچگونه تمرين منسجم ومستمري نداشتم، اما الان با حضور ايگور پس از انعقاد قرارداد خيلي سريع در جنوب ايران اردويي برپا مي‌شود تا نهـايت بهره را از زمان باقي مانده ببريم.
به گزارش ايرنا، محمد ارزنده متولد 1366 بروجن، ركورددار نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ايران در رشته پرش طول ايران با ركورد 8 متر و 17 سانتيمتر است.
ارزنده مقام چهارم جوانان جهان و مقام سوم جوانان آسيا را در كارنامه دارد.
وي در قهرماني داخل سالن آسيا در سال 2014 با پرش 7٫80 متر به مدال نقره رسيد.
7360/ 6014/

سرخط اخبار استان‌ها