دشمن با ايجاد شبهه به جان جوانان افتاده است

تهران - ايرنا - نماينده مقام ‌معظم ‌رهبري در اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان گفت: امروز دشمن با ايجاد شبهه و شهوت به جان جوانان افتاده تا ذهن آنان را نسبت به آرمان‌هاي انقلاب مخدوش كند.

به گزارش گروه فرهنگي ايرنا، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علي‌اكبري روز يكشنبه در همايش طلايه داران فردا با حضور اعضاي اتحاديه انجمن هاي هاي دانش آموزي اظهار كرد: انسان ساخته ‌شده تا به حيات معقول برسد و نسبت خود به جهان را بشناسد.
وي با اشاره به اينكه بچه‌هاي انجمن اسلامي دو مسووليت دشمن ‌شناسي و خودشناسي دارند، افزود: اعضاي انجمن اسلامي بايد دشمن را رصد و ديگر بچه‌ها را خبر كنند و با استفاده از هر فرصتي در مدرسه از جمله برپايي نمايشگاه، با هنرمندي، ديگران را از دو چيز با خبر كنند اول از آنچه كه داريم؛ دوم از دشمناني كه نمي‌خواهند داشته باشيم.
نماينده مقام ‌معظم ‌رهبري در اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان گفت: دشمن مي خواهد ذهن جوانان را با لذت‌هاي شهواني و حيواني سرگرم كند و شبانه‌ روز از تمام ظرفيت، علم و دانش آنان استفاده و اين دو تير سمي را به قلب جوان بزند.
حاج‌علي‌اكبري با اشاره به اينكه رسالت بزرگي كه ايران برعهده گرفته حق است، افزود: ايران در تمامي عرصه هاي مادي و معنوي ظرفيت هاي قابل توجه دارد و براي حفظ آن شهيد داده و سرمايه‌هاي بزرگي پاي اين رسالت گذاشته‌ و اكنون عصر برداشت از اين ذخاير فرا رسيده است.
وي با اشاره به اين سخن مقام معظم رهبري به جوانان كشور كه ظرف 50 سال آينده همه شما بايد استاد كل جهان باشيد، گفت: امروز نسل ما با وجود چنين نظام، رهبري و سرمايه ‌هاي طبيعي و انساني بايد كاري كارستان كند و بر قله دانش جهاني دست يابد تا جايي كه دانشمندان جهان براي علم‌آموزي زبان فارسي را ياد بگيرند.
نماينده مقام معظم رهبري در اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان گفت: بايد در علم ، دين ، معرفت، معنويت و اخلاق به سمت بازآفريني تمدن اسلامي برويم و جوانان شانه زيربار ساخت تمدن نوين اسلامي بدهند چرا كه مقام معظم رهبري نيز در سال 86 در ديدار با اعضاي انجمن اسلامي گفتند بايد زير بار تمدن اسلامي شانه دهيد.
فراهنگ**1417**1027