۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۵۷
کد خبر: 81818209
T T
۰ نفر

تداوم بارندگی ها و كاهش دمای هوا در گیلان

۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۵۷
کد خبر: 81818209
تداوم بارندگی ها و كاهش دمای هوا در گیلان

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره كل هواشناسی گیلان از تداوم بارندگی ها و كاهش دمای هوا در استان تا دو روز آیند خبر داد.

مازیار غلامی عصر جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار كرد: نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه سرد و بارش زا و تقویت آن طی روزهای شنبه و یكشنبه در سواحل جنوبی دریای خزر است.
وی ادامه داد: بر این اساس، بارش باران و وزش باد (گاهی شدید) ، كاهش دما، مه آلودگی و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره كل هواشناسی گیلان ، آسمان امروز گیلان را ابری همراه با بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، ارتفاعات بالای یك هزار و 500 متر بارش برف عنوان و برای فردا (شنبه) آسمان را ابری همراه با بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، ارتفاعات بارش برف پیش بینی كرد.
وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را مربوط به انزلی با 17 درجه سلسیوس و كمینه دما را مربوط به جیرنده با شش درجه سلسیوس عنوان كرد.
غلامی گفت: بیشینه و كمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب 16 و 13 درجه سلسیوس ثبت شده است.
وی خاطرنشان كرد: بیشترین میزان بارش باران در گیلان در شبانه روز گذشته ، مربوط به رودسر با 63 میلیمتر و پس از آن شهرهای آستارا با حدود 46 و انزلی با 40 میلیمتر بوده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره كل هواشناسی گیلان اضافه كرد: در ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت نیز در شبانه روز گذشته، حدود 29 میلیمتر بارندگی ثبت شده است.ك/3
7294/2007/1042
۰ نفر