۷ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۵۱
کد خبر: 81817545
T T
۰ نفر
حمله موشكي به نيروهاي عراقي در اطراف فرودگاه بغداد/اوضاع عادي است

بغداد-ايرنا- برخي منابع خبري پنجشنبه شب از يك حمله موشكي به فرودگاه بغداد خبر دادند، موشك هايي كه گفته شده به تعداد 12 فروند ، مقر نيروهاي واكنش سريع ارتش عراق را در غرب بغداد هدف گرفته بود.

به گزارش ايرنا، «السومريه نيوز» در گزارشي از اين حادثه نوشت: اين حمله به مقر نيروهاي واكنش سريع در حوالي فرودگاه بين المللي بغداد صورت گرفته است و بر اثر آن تعدادي كشته و زخمي شده اند.
آمار دقيقي از تلفات اين حمله موشكي مخابره نشده و هنوز منبع شليك كننده آن نيز شناسايي نشده است.
نيروهاي امنيتي عراق به سرعت منطقه را تحت محاصره قرار دادند و كار تحقيقات براي شناسايي محل شليك موشك ها را از مناطق نزديك به حادثه شروع كردند.
در خبري ديگر در شامگاه پنجشنبه، منابع فرماندهي عمليات بغداد، اعلام كردند كه نيروهاي امنيتي عراق در جاده اصلي ابوغريب در غرب بغداد يك كاميون حامل پايه هاي موشك هاي كاتيوشا را ضبط كردند. اين كاميون براي تحقيقات به يك مركز امنيتي منتقل شد.
در همين حال، مقامات هواپيمايي ملي عراق هم در گزارشي بعد از اين حادثه، همزمان با پرواز يك فروند هواپيماي العراقيه به مقصد اربيل، اعلام كردند كه اوضاع عادي است. در بيانيه صادره در اين خصوص ، اعلام شده كه پروازها بصورت عادي در حال انجام است.
شهر بغداد در روزهاي اخير شاهد يك سري حملات پراكنده تروريستي به غير نظاميان و نيروهاي امنيتي بود كه بر اثر آن تعدادي كشته و زخمي شده اند. اين حملات عمدتا با خودروهاي بمب گذاري شده، بمب هاي كنار جاده اي و عمليات انتحاري انجام شده است.
خاورم*4*1770*1613

سرخط اخبار جهان