۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸
کد خبر: 81815217
T T
۰ نفر
دستور وزیر ورزش برای پیگیری درمان مصدومیت بهداد سلیمی

تهران - ایرنا - مدیركل وزارتی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دستور وزیر ورزش برای پیگیری مصدومیت سلیمی،گفت: فدراسیون وزنه برداری هر تصمیمی برای رفع مصدومیت سلیمی بگیرد، این وزارتخانه پشتیبانی كامل خواهد كرد.

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، بهرام افشارزاده افزود: مصدومیت ناگهانی سلیمی همه را در شوك فرو برد ولی معتقدم بهداد باز هم مدال طلای المپیك را برای ایران بدست خواهد آورد.
وی اضافه كرد: امروز (چهارشنبه) با رییس فدراسیون وزنه برداری صحبت كردم و آنها هر تصمیمی برای رفع مصدومیت سلیمی بگیرند وزارت ورزش پشتیبانی كامل خواهد كرد و جای نگرانی نیست.
افشارزاده ادامه داد: مصدومیت بخشی از زندگی یك قهرمان است و مردم نگران نباشند چرا كه با تلاش فدراسیون وزنه برداری بهداد سلیمی دوباره آماده تمرین خواهد شد و با درخشش در المپیك 2016 ریو دل مردم را شاد خواهد كرد.
مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره جلسات ستاد عالی بازیهای المپیك و پارالمپیك گفت: این رویه مطلوبی است كه با تدبیر وزیر ورزش شكل گرفته و خوشبختانه هماهنگی خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و كمیته ملی المپیك و پارالمپیك وجود دارد و نتیجه آن نداشتن دغدغه مالی فدراسیون های المپیكی و انضباط مالی در امور فدراسیون ها برای المپیك آینده است.
بهداد سلیمی دارنده دو مدال طلای پیكارهای وزنه برداری قهرمانی جهان در سالهای 2010 تركیه و 2011 فرانسه و همچنین طلای المپیك لندن، عصر روز (دوشنبه) و درحالی كه با آمادگی بالایی تمرینات خود را دنبال می كرد، در حركت دو ضرب و پس از درخواست مجوز قرار گرفتن پشت وزنه 262كیلوگرمی از سوی سرمربی تیم ملی ، دچار آسیب شدید در ناحیه زانو شد و بر این اساس نمی تواند در رقابتهای قهرمانی وزنه برداری سال 2015 جهان كه از 29 آبان تا هفتم آذرماه در آمریكا برگزار می شود،حضور یابد.
ورزشی**1067** 1701
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش