۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۳۲
کد خبر: 81772613
T T
۰ نفر

دو سرنشین خودرو پژو در آتش سوختند

۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۳۲
کد خبر: 81772613
دو سرنشین خودرو پژو در آتش سوختند

همدان - ایرنا - رییس پلیس راه استان همدان گفت: دو سرنشین خودروی سواری پژو بامداد امروز جمعه با خروج از جاده غارعلیصد همدان و برخورد با تلی از خاكستر در آتش سوختند.

سرهنگ مهدی شاكری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت پنج بامداد امروز یكدستگاه خودروی پژو هنگام تردد در مسیر غارعلیصدر همدان از جاده منحرف می شود.
وی اضافه كرد: این خودرو پس از خروج از مسیر اصلی وارد زمین كشاورزی حاشیه جاده شده و در آنجا با كوهی از خاكستر و ذغال كه از شب گذشته انباشته شده بود برخورد كردند.
وی بیان كرد: پس از برخورد خودرو با خاكستر و ذغال وسط زمین كشاورزی، پژو دچار آتش سوزی شده و راننده و سرنشین آن به طور كامل سوختند.
وی اظهار كرد: با توجه به اینكه جاده محل بروز سانحه مستقیم بوده طبق نظر كارشناسان پلیس راه عامل اصلی بروز این سانحه خروج خودرو از جاده به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.
طبق اخبار منتشر شده در سوم فروردین ماه امسال دو سرنشین خودروی ال 90 در مسیر همدان - تهران به علت تردد با سرعت غیرمجاز و ناتوانی در كنترل خودرو دچار سانحه شده و در آتش سوختند.
در آخرین روز از فصل بهار نیز یك دستگاه خودروی سواری پژو بر اثر برخورد با تیر برق در جاده اصلی همدان - قزوین دچار حریق شد و راننده خودرو در آتش سوخت.
تنها یك هفته از آتش سوزی این خودروی سواری گذشته بود كه سانحه دلخراش دیگری به وقوع پیوست بگونه ای كه یك دستگاه پراید در یك سانحه رانندگی در جاده همدان - ملایر دچار حریق شد و چهار مرد جوان دانشجو سرنشین آن در آتش سوختند.
اواسط فصل تابستان نیز بر اثر واژگونی و سقوط یكدستگاه خودروی سواری پراید به دره در مسیر آورزمان نهاوند سرنشین آن در آتش سوخت.
در 14 شهریور امسال نیز شاهد دو مورد آتش سوزی خودرو بودیم و در سانحه نخست تصمیم و اقدام راننده خودرو روا هنگام رانندگی برای نوشیدن چای عاملی برای واژگونی خودرو و آتش گرفتن آن شد كه در این سانحه دو نفر بطور كامل سوختند و چند نفر هم مجروح شدند.
در سانحه دوم كه در كیلومتر 20 جاده همدان - سنندج رخ داد یك خودروی سواری پراید با تپه حاشیه جاده برخورد كرد و واژگون شد.
7526/6993
۰ نفر