۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲
کد خبر: 81760324
T T
۰ نفر
استاندار مازندران : رسانه ها در توسعه استان نقش گسترده اي دارند

ساري - ايرنا - استاندار مازندران با اشاره به سال همدلي و همزماني از رسانه ها خواست نقش سازنده و مهم خود را براي توسعه استان به درستي ايفا كنند.

ربيع فلاح جلودار روز سه شنبه در جشنواره مسوول پاسخگو در ساري گفت : رسانه ها به عنوان مشاور و امين دستگاههاي اجرايي و مديران كمك كنند تا مسايل و مشكلات استان مرتفع شود.
وي اضافه كرد : همه موظف به پاسخگويي به افكار عمومي و رسانه ها هستند و هر كس در هرجايي قرار دارد بايد پاسخگو باشد.
استاندار مازندران پاسخگويي شفاف و صادقانه را يكي از امتيازات دولت تدبير و اميد دانست و ادامه داد : همه مديران بايد خود را موظف به پاسخگويي به رسانه ها بدانند.
فلاح نقد و نظارت ، اطلاع رساني شفاف و صادقانه و تبادل اطلاعات را از اهم وظايف رسانه ها برشمرد و گفت : نقد بايد دلسوزانه و كمك كننده و رافع مشكلات باشد . نقد با عيب جويي تفاوت دارد و نقد بايد براساس معاير و سنجشي صورت گيرد.
استاندار مازندران با اشاره به بيانات رهبري معظم انقلاب در خصوص نقد و اينكه منويات معظم له بايد معيار قرار گيرد و نهادينه شود ، افزود : نقد با نق زدن تفاوت دارد و سياه نمايي منكر است و نااميد كردن مردم هم نوعي منكر و خلاف ارزش هاست.
در اين جشنواره عليرضا نوري كجوري سرپرست خبرگزاري مهر در استان مازندران در گزارشي با اشاره به اينكه در جشنواره مديرپاسخگو 295 نفر از اصحاب رسانه در نظر سنجي شركت كردند گفت : از اين تعداد 20 نفر به مرحله پاياني راه يافتند و از ميان اين بيست نفر هم چهار نفر به عنوان مدير پاسخگوي برتر انتخاب شد.
وي برگزاري نشت هاي خبري منظم و مرتب، پاسخگويي به نقد و انتقاد ، عدم پيگيري شكايت از رسانه ها در دستگاه قضايي و تعامل و ارتباط درمواقع عادي و بحراني را از جمله معيارهاي سنجش مدير پاسخگو برشمرد.
معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران ، مديركل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران ، رييس اتاق بازرگاني ، صنايع معادن و كشاورزي استان مازندران و يك عضو شوراي شهر محمود اباد چهار مدير پاسخگوي از نظر رسانه هاي مازندران بودند كه با اهدا لوح از آنها تجليل شد. ك/3
6097

سرخط اخبار استان‌ها