۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۵۳
کد خبر: 81751268
T T
۰ نفر
اظهارات غلامی و فائزی قبل از مسابقه با آرژانتین

تهران - ایرنا - سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران با بیان اینكه ژاپنی ها كمی كارشكنی كردند و سالن تمرین خوبی در اختیار تیم ایران قرار ندادند، گفت: از مردم می خواهم كه برای ما دعا كنند زیرا پشتوانه اصلی تیم ملی دعای خیر مردم است.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، عادل غلامی در مورد آخرین شرایط تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز مسابقات جام جهانی 2015 والیبال اظهاركرد: بعد از یك مسافرت طولانی و خسته كننده دو جلسه تمرین برگزار كردیم. امروز تمرین خوبی داشتیم، اما روز اول به دلیل خستگی نتوانستیم خوب تمرین كنیم. با تمرینی كه امروز برگزار كردیم از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار گرفتیم.
وی با اشاره به بازی اول برابر آرژانتین گفت: دیدار با آرژانتین، مسابقه سختی می تواند باشد زیرا این تیم نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی داشته و خیلی خوب بازی می‌كند. تیم ایران، مسابقات جام جهانی را با یك مسابقه نسبتاً سخت آغاز می‌كند اما این مسابقه می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای ما باشد.
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان كرد: فكر می كنم توقع مردم به دلیل نتایجی كه والیبال در سال های اخیر كسب كرده بجا باشد. بدون شك آن ها توقع دارند ما بهترین عملكرد را داشته باشیم و قطعاً اینگونه خواهد شد.
غلامی تاكید كرد: جدا از نتیجه، مطمئن باشید كه با تمام توان به مصاف حریفان می رویم تا بتوانیم بازی های خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.
این بازیكن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: از مردم می خواهم كه برای ما دعا كنند زیرا پشتوانه اصلی تیم ملی دعای خیر مردم است و امیدوارم با دعاهای خود ما را یاری كنند.
دیگر سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران نیز گفت: مردم به ملی پوشان والیبال اعتماد كنند و بدانند كه ما برای موفقیت تیم ملی كم نمی گذاریم.
سامان فائزی در مورد آخرین شرایط تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز مسابقات جام جهانی 2015 والیبال اظهار داشت: چند جلسه تمرین كردیم و تقریباً با شرایط آب و هوایی هماهنگ شده ایم. بدن بازیكنان بهتر از گذشته شده است و فكر می كنم برای بازی اول مقابل آرژانتین شرایط خوبی داریم.
وی ادامه داد: بازی اول همیشه سخت است. شروع مسابقات همیشه مهم خواهد بود و فرقی نمی كند مقابل چه تیمی قرار می گیریم، بلكه مهم این است كه مسابقات را خوب شروع كنیم. در مجموع فكر می كنم با توجه به شرایطی كه بازی ایران و آرژانتین دارد، مردم شاهد دیدار جذابی باشند.
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان كرد: مهمترین نكته این است كه مردم واقعیت ها را ببینند. درست است كه تیم ایران در چند وقت اخیر نتایج خوبی كسب كرده و تیم های قدرتمندی را شكست داده است، اما مردم باید شرایط را درك كنند. مردم به ما اعتماد كنند و بدانند كه تمام بازیكنان همیشه با بیشترین توان خود وارد میدان می شوند و چیزی برای موفقیت تیم ملی كم نمی گذارند. نباید با یك برد یا باخت نظرها نسبت به تیم ایران تغییر كند.
جام جهانی والیبال سال 2015 از فردا در ژاپن آغاز می شود و تیم ملی ایران در نخستین مسابقه خود به مصاف آرژانتین می رود.
ورزشی(1)**9140**1379

سرخط اخبار ورزش