۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۸:۰۳
کد خبر: 81711573
T T
۰ نفر
طرح مباني اعتقادي در شهركرد ميزبان دو شهيد گمنام است

شهركرد-ايرنا- نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت:طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني ،شنبه شب ،ميزبان دو شهيد است.

به گزارش ايرنا،حجت الاسلام محمد علي نكونام ،روز شنبه با اشاره به ورود شش شهيد گمنام به چهارمحال و بختياري افزود: حضور اين شهيدان باعث معنوي تر شدن اين طرح خواهد شد.
به گفته وي،طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني،با رويكرد سبك زندگي در حال برگزاري است و شهيدان سبك زندگي اسلامي را به همه ياد داده اند.
به گزارش ايرنا،بيست و دومين دوره طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني با عنوان 'جوان و سبك زندگي اسلامي ' در شهركرد در حال برگزاري است.
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت:اين طرح از دوم تا بيست و هفتم مردادماه،هر شب پس از نماز مغرب و عشاء در مهديه مصلاي امام خميني (ره) در حال اجراست.
نكونام افزود:طرح تقويت مباني اعتقادي از طرح هاي پايه اي و بنيادين معرفتي است، كه از دو دهه پيش از سامان چهارمحال و بختياري آغاز شد و اكنون مورد تاييد و توجه خاص مقام معظم رهبري نيز قرار گرفته است.
وي افزود:در دوره بيست و دوم اين طرح16نفر از انديشمندان و شخصيت هاي مطرح كشور هر شب براي جوانان پيرامون سبك زندگي اسلامي مباحث مختلف و به روز را مطرح مي كنند.
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد يادآور شد:در اين طرح آيت الله كريمي جهرمي ،ايت الله سيد احمد خاتمي ،آيت الله نعيم آبادي ،حجت الاسلام دكتر خسرو پناه ،حجج الاسلام راشد يزدي ،ناصر رفيعي ،حسين دهنوي ،دكتر عابدي ، هادي عباسي ،حاج علي اكبري ،رباني گلپايگاني و حسن عرفان، براي جوانان از سبك زندگي اسلامي مي گويند.
به گزارش ايرنا،پيكر مطهر شش شهيد گمنام ،صبح شنبه وارد شهركرد مي شود و روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت امام ششم در شهرهاي گوجان ،دشتك و بلداجي به خاك سپرده
مي شوند.
2097

سرخط اخبار استان‌ها