۱ تیر ۱۳۹۴، ۱:۳۱
کد خبر: 81654972
T T
۰ نفر
شادی مردم ایران پس از برد تیم ملی والیبال ایران در مقابل آمریكا

استانها - ایرنا- مردم ایران یكشنبه شب پس از برد دوم و كسب شش امتیاز تیم ملی والیبال ایران برابر آمریكا در شهرهای مختلف با به دست گرفتن پرچم جمهوری اسلامی و به صدا درآوردن بوق خودروهای خود در خیابانها به شادی پرداختند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، مردم ایران در شهرهای مختلف در حالی كه پرچم كشورمان را به همراه مچ بندهای مزین به پرچم و عكس های والیبالیست های تیم ملی كشورمان در دست داشتند با به صدا درآوردن بوق وسایل نقلیه خود و سردادن شعار ایران، ایران، خوشحالی خود را از دومین شكست تیم والیبال آمریكا مقابل غیورمردان ایرانی نشان دادند.

شمار زیادی از جوانان نیز صورت های خود را با رنگ های سفید، سبز و قرمز به نشانه پرچم پرافتخار ایران، نقاشی كرده بودند و در خیابانها با زدن فشفشه های رنگین به ابراز احساسات پرداختند.

شهروندان مشهدی با به صدا درآوردن بوق خودروها و سر دادن شعارهای «ایران ایران، ایرانی قهرمان و ایرانی با مرام»، از پیروزی تیم ملی والیبال برابر آمریكا ابراز خوشحالی كردند.

حضور گسترده مردم با خودروهایشان در خیابانها موجب ایجاد ترافیك های بسیاری در خیابان های مشهد به خصوص بلوار هاشمیه شده و تعداد زیادی از ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی نیز برای ایجاد نظم و رفع ترافیك، فعالانه در صحنه حضور داشتند.

شهروندان همدان بویژه جوانان نیز در حالی كه پرچم ملی كشورمان را در دست داشتند، سوار بر اتومبیل و موتورسیكلت شادی خود را از این برد شیرین به نمایش گذاشتند.

در حاشیه كارناوال شادی، خودروهای حامل دوستداران تیم ملی والیبال كشورمان شعارهایی همچون «تعصب ایرانی ها - شكست آمریكایی ها» و «غیرت، غیرت، غیرت - ایرانی با عزت» سردادند.

همچنین شهروندان بیرجندی با حضور در خیابان مدرس، معلم، ابوذر، بلوار صیاد شیرازی و میدان آزادی با به صدا درآوردن بوق خودروها و در دست گرفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز شادمانی، پیروزی تیم والیبال كشورمان را به یكدیگر تبریك گفتند.

ماموران نیروی انتظامی نیز با هدایت خودروها، روان سازی ترافیك و برقراری نظم، مردم را در این برنامه خودجوش همراهی می كنند.

تیم ملی والیبال آمریكا كه تا پیش از حضور در تهران 6 پیروزی متوالی در لیگ جهانی سال 2015 كسب كرده بود، در دو بازی تهران سه بر صفر مغلوب ملی پوشان كشورمان شد تا 6 امتیاز حساس این بازی ها به تیم ایران برسد.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه كه امشب در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد نیز موفق به شكست سه بر صفر آمریكا شدند.

ملی پوشان ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر19 به پیروزی رسیدند و با 13 امتیاز در رتبه سوم گروه باقی ماندند اما اختلاف خود را با تیم صدرنشین (آمریكا) به چهار امتیاز رساندند.

محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش از جمله مهمانان ویژه این دیدار بودند.

2095/6054/ 7520/ 3404
۰ نفر