۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۴
کد خبر: 81646196
T T
۰ نفر
13 مدال رنگارنگ رهآورد ورزشكاران همدان ازمسابقات ددليفت قهرماني كشور

همدان- ايرنا- ورزشكاران همداني در مسابقات ددليفت قهرماني كشور به 13 مدال رنگارنگ دست يافتند.

رييس هيات بدنسازي و پرورش اندام استان همدان روز يكشنبه در گفت و گو باخبرنگار ايرنا افزود: تيم همدان در مسابقات ددليفت قهرماني كشور كه امروز به ميزباني اصفهان برگزار شد هفت نشان طلا ، چهار نقره و دو نشان برنز انفرادي كسب كرد.

مرتضي خدابنده لو اظهار كرد: اين رقابت ها در وزن هاي 59، 66، 74، 83، 93، 105، 120 و به اضافه 120 كيلوگرم در رده هاي سني نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پيشكسوتان در روزهاي 21 تا 24 خرداد ماه در محل ورزشگاه تختي استان اصفهان در حال برگزاري است.

وي اضافه كرد: تيم همدان كه با مربيگري علي اكبر سعيدي اخلاص و سرپرستي روح الله رسولي در اين رقابت ها حاضر است موفق شد به هفت مدال طلا ، چهار نقره و دو نشان برنز دست يابد.

خدابنده لو خاطرنشان كرد: در مسابقات نوجوانان، تيم همدان به عنوان سوم مشترك دست يافت، در رده انفرادي اين رقابت ها نيز علي نجفي در وزن 66 كيلوگرم ، محمد حسني پور در وزن 74 كيلوگرم و عباس زندي در وزن 83 كيلوگرم به نشان طلا رسيدند.

وي بيان داشت: در اين رقابت ها و در رده جوانان، تيم همدان با اقتدار قهرمان شد و در رده انفرادي نيز حسن ذاكر پور دروزن 74كيلوگرم و محمد امين حسن زاده دروزن105 كيلوگرم هر دو به نشان طلا دست يافتند، يوسف حميدي دروزن 53 كيلوگرم ورضا صمدي در وزن 66 كيلوگرم به نشان نقره رسيدند و امير حسين حسني در وزن 120 كيلوگرم به مدال برنز دست يافت.

وي افزود: در تيمي بزرگسالان همدان عنواني را كسب نكرد اما در رده بندي انفرادي فرشيد جعفري در وزن 74 كيلوگرم به مقام چهارم دست يافت.

وي يادآور شد: در رده انفرادي پيشكسوتان نيز علي حيدري در وزن 66 كيلوگرم و حسين سرشار در وزن 93 كيلوگرم به قهرماني دست يافتند و عباس پناهي در وزن 74 كيلوگرم و حسين علي هنري در وزن 83 كيلوگرم مدال نقره كسب كردند و علي عبدالهي دروزن 105 كيلوگرم مقام سوم را به دست آورد.

مسابقات ددليفت قهرماني كشور جهت انتخابي تيم ملي اعزامي به مسابقات جهاني لهستان با شركت ورزشكاراني از استانهاي سراسر كشور در شهر اصفهان برگزار شد.

در پايان اين رقابت ها به نفرات برتر مدال و حكم قهرماني اعطا شد.

ددليفت از زيرمجموعه هاي ورزش بدنسازي و پرورش اندام است.

7520/1181

سرخط اخبار استان‌ها