۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۱۲
کد خبر: 81616693
T T
۰ نفر
نهادهاي مسوول بايد به دنبال امكانات جديد اقامتي در آذربايجان غربي باشند

اروميه - ايرنا - استاندار آذربايجان غربي گفت: نهادهاي مسوول بايد به دنبال امكانات جديد اقامتي در آذربايجان غربي باشند.

به گزارش ايرنا و به نقل از سايت اطلاع رساني استانداري آذربايجان غربي، قربانعلي سعادت روز پنجشنبه در ديدار با معاون توسعه اقتصادي شركت سرمايه گذاري ايرانگردي و جهانگردي كشور افزود: توسعه زيرساخت هاي گردشگري و گسترش اماكن اقامتي و رفاهي براي خدمات دهي به مسافران به ويژه در مناطقي مثل ماكو يكي از اساسي ترين و مهمترين اولويت هاي ما در استان است.

وي اظهار كرد: از حضور و فعاليت سرمايه گذاران در اين حوزه استقبال مي‌كنيم.

وي اضافه كرد: بايد با برنامه ريزي دقيق و همكاري مسوولان استاني و بخش خصوصي به ايجاد امكانات جديد و توسعه صنعت گردشگري در استان به ويژه در شهرها و مناطق مسافرپذير كه فاقد امكانات مناسب اقامتي و رفاهي هستند، بپردازيم.

استاندار آذربايجان‌‌غربي از شركت سرمايه‌گذاري ايرانگردي و جهانگردي خواست نوسازي مجموعه‌هاي اقامتي اين شركت را در استان در دستور كار قرار دهد.

سينا سپهري معاون توسعه اقتصادي شركت سرمايه گذاري ايرانگردي و جهانگردي نيز در اين ديدار افزود: شركت سرمايه گذاري ايرانگردي و جهانگردي داراي 60 مجموعه هتلي و اقامتي با ظرفيت يك هزار و 600اتاق در نقاط مختلف كشور است و در آذربايجان غربي نيز در شهرستان هاي اروميه، خوي و ماكو داراي مجموعه اقامتي است.

وي ادامه داد: نوسازي و توسعه برخي از مجموعه‌هاي اقامتي شركت در نقاط مختلف كشور و آذربايجان غربي در دستور كار قرار دارد.

آذربايجان غربي يكي از استانهاي گردشگر پذير كشور به شمار مي رود كه در نوروز امسال ميزبان بيش از يك ميليون گردشگر نوروزي بود.

8137/2093

سرخط اخبار استان‌ها