۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۰۲
کد خبر: 81593903
T T
۰ نفر

برنامه های هفته هلال احمر در استان اصفهان

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۰۲
کد خبر: 81593903
برنامه های هفته هلال احمر در استان اصفهان

اصفهان-ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان برنامه های هفته هلال احمر را در این استان تشریح و اطلاع رسانی را مهمترین آنها بیان كرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محسن مومنی از برگزاری هفته هلال احمر با شعار'انسان مهربان، دنیای آرام' از 18 اردیبهشت خبر داد و افزود: ارتباط با مخاطبین و اطلاع رسانی در زمینه ارائه خدمات به مردم از شاخص ترین برنامه های هفته هلال احمر است.

وی ویزیت رایگان و برپایی چادر سلامت با محوریت غربالگری تست قند و فشار خون، اجرای طرح نیابت و بازدید از سرای سالمندان، اجرای پروژه های حمایتی و داوطلبی در راستای كمك به محرومین، نیازمندان وبیماران،طرح حمایت ماندگار (اهداء خون) در سطح شعب استان با هماهنگی سازمان انتقال خون استان و برگزاری دوره های آموزشی را از مهمترین برنامه های حوزه داوطلبان در این هفته بیان كرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: در حوزه جوانان نیز در هفته هلال احمر برنامه هایی مانند فراخوان عضویت، حضور روسای شعب در سطح مدارس و بازدید از كانون های دانش آموزی و حضور در گلزار شهدا اجرا می شود.

وی در باره برنامه های حوزه امداد و نجات در هفته هلال احمر اظهار كرد: برگزاری مانورهای امدادی، مانور دور میزی بصورت همزمان و بررسی وضعیت آمادگی پایگاه ها از جمله این برنامه ها است.

مومنی گفت: اجرای مانور BHCU و ارائه تخفیف ویژه به مراجعین مركز توانبخشی از جمله برنامه های جمعیت هلال احمر در حوزه درمان و توانبخشی به مناسبت هفته هلال احمر است.

وی غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، حضور در نماز جمعه، برپایی نمایشگاه های توانمندی هلال احمر، آیین تجلیل از اعضای شركت كننده در طرح های نوروزی،همایش پیاده روی،مسابقات فرهنگی امدادی و ورزشی، اردو های آموزشی فرهنگی، برپایی دوره‌های آموزش كمك‌های اولیه، كارگاه های آموزشی مهارت های زندگی را از دیگر برنامه های هفته هلال احمر بیان كرد.

8114/ 6508