۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۲۹
کد خبر: 81554297
T T
۰ نفر

پایان حاشیه ها با پخش «درحاشیه» مهران مدیری

۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۲۹
کد خبر: 81554297
پایان حاشیه ها با پخش «درحاشیه» مهران مدیری

تهران - ایرنا - مدیر شبكه سه سیما با اشاره به اینكه پخش سریال در حاشیه به كارگردانی مهران مدیری به تمامی حاشیه ها پایان داد، گفت: بسیاری از نقدهای غیرمنصفانه پس از پخش این سریال كاهش یافته است.

غلامرضا میرحسینی روز یك شنبه در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا اظهار داشت: پیش از پخش سریال طنز مهران مدیری برخی واكنش های عجولانه ای در محافل و رسانه ها منتشر شد كه این امر با آغاز پخش این سریال پایان یافت.

به گفته وی پیش از پخش این سریال برخی از مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به سبب اطلاعات نادرستی كه به آنان ارایه شده بود در آن مقطع زمانی واكنش های ناصوابی نسبت به این سریال از خود نشان دادند.

مدیر شبكه سه سیما خاطرنشان كرد: صدا و سیما به عنوان یك رسانه ملی همیشه از نظرات سازنده و دلسوزانه منتقدان استقبال می كند.

وی یادآور شد: امیدوارم مسوولان شكیبایی بیشتری از خود نشان دهند و اگر هم نقدی از سر دلسوزی صورت می پذیرد با سعه صدر آن را بررسی كنند.

میرحسینی خاطرنشان كرد: با سعه صدر مناسب وزیر بهداشت، درمان و آموزش تعامل مطلوبی در این زمینه با صدا و سیما صورت گرفت.

در واپسین روزهای سال 93 سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در نامه ای به صدا و سیما از پخش این سریال انتقاد كرده بود.

سریال نوروزی در حاشیه به كارگردانی مهران مدیری از ششم فروردین ماه روی آنتن رفت.



**سرزمین كهن در كنداكتور امسال قرار می‌گیرد

وی در ادامه در مورد پخش سریال سرزمین كهن به كارگردانی كمال تبریزی كه پخش آن از سال گذشته متوقف شده بود نیز یادآور شد: در مورد پخش این سریال همان گونه كه معاون سیما پیش تر گفته بود این اثر با اصلاحاتی كه مد نظر بود، در جدول پخش امسال شبكه سه سیما قرار خواهد گرفت.

مدیر شبكه سه سیما تصریح كرد: بخش عمده ای از اصلاحات این سریال انجام شده و بخشی دیگر در حال بازنویسی بوده و در آینده نزدیك تولید می شود.

وی ادامه داد: زمانی كه یك سكانس حذف می‌شود، تنها یك سكانس تغییر نمی‌كند، بلكه برای اصلاح آن، شخصیت پردازی، گریم و غیره به هم می‌خورد، بنابراین تنها تصحیح یك دیالوگ به تنهایی كفایت نمی‌كند و بخشی از‌ آن باید دوباره تولید شود كه آن هم نیاز به شرایط، هوا، دكور و غیره دارد كه زمان بر است.

وی اظهار داشت: به احتمال زیاد سرزمین كهن در نیمه دوم امسال روی آنتن خواهد رفت ولی این نوید را به مخاطبان می‌دهم كه این سریال در شرایط خوبی پخش خواهد شد و مردم هم بهره خوبی از آن خواهند برد.

فراهنگ**9187**1569
۰ نفر