۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۴۹
کد خبر: 81498068
T T
۰ نفر
بهره برداری از 15 پروژه بندری و دریایی در بندرشهید رجایی آغاز شد

بندرعباس- ایرنا - بهره برداری از 15 پروژه بندری و دریایی در بخش های عمرانی، فنی و سرمایه گذاری در بندر شهید رجایی با حضور معاون امور بندری و مناطق ویژه اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی كشور آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیركل بنادر و دریانوردی هرمزگان روز یكشنبه درآیین افتتاح این پروژه های دریایی و بندری گفت: این تعداد پروژه با هزینه بیش از یكهزار و 147 میلیارد ریال از محل منابع داخلی سازمان بنادر و بخش خصوصی بهره برداری شد.

'ابراهیم ایدنی' افزود : احداث پایانه ترانزیتی و صادراتی به وسعت 5/11 هكتار و مخازن نگهداری فراورده های نفتی به وسعت سه هكتار از جمله طرح های عمرانی حوزه سرمایه گذاری در بندر شهیدرجایی است.

وی اظهار داشت : تعریض واحداث جاده دسترسی غربی ، نوسازی خطوط شماره 3، 6 و 8 راه آهن و تعمیرات اساسی خطوط ریلی و تعویض ضربه گیرهای بندرفنی خلیج فارس از جمله طرح های عمرانی این بندر است.

وی بیان داشت: همزمان با سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهسازی جاده ورودی شرقی بندر شهید رجایی و مسیرهای دسترسی آن بازسازی شده و همزمان تعمیرات اساسی دكل چراغ های دریایی و نوسازی شبكه روشنایی بندر شهید رجایی از دیگر پروژه هایی است كه امروز به بهره برداری می رسد.

مدیركل بنادر ودریانوردی هرمزگان از خرید دو دستگاه مجهز آتش نشانی به ارزش بیش از 40 میلیارد ریال برای بندرشهید رجایی خبر داد وگفت: همزمان با این طرح ها برای تعریض و احداث جاده دسترسی غربی این بندر بیش از 145 میلیارد ریال هزینه شده است. ك/3

1108/7195/6048
۰ نفر