۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۲۹
کد خبر: 81484630
T T
۰ نفر
جام قهرماني مسابقات زيرگروه بسكتبال كشور بر دستان تيم كاله جوان مازندران

ساري- ايرنا- آسمانخراش هاي تيم كاله جوان مازندران با برتري خانگي برابر تيم اميد مهرام تهران جام قهرماني مسابقات اين فصل زيرگروه بسكتبال باشگاه هاي كشور را بالاي سر بردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا در آمل، سومين ديدار دو تيم كاله جوان مازندران و اميد مهرام تهران عصر پنجشنبه در حضور حدود هزار تماشاچي در سالن ورزشي پيامبر اعظم آمل با نتيجه نزديك 72 بر66 به نفع تيم كاله رقم خورد و اين تيم در مجموع سه مسابقه با كسب دو پيروزي برابر تيم اميد مهرام جشن قهرماني برپا كرد.

تيم كاله جوان مازندران درحالي اين قهرماني را كسب كرد كه بازي اول و سوم برابر تيم اميدمهرام تهران پيروز شد و در بازي دوم در تهران به ميزبان خود باخت.

بازي سوم و حساس دو تيم كه قهرمان مسابقات اين فصل را مشخص مي كرد دو نيمه متفاوت داشت كه نيمه نخست مسابقه از آن تيم اميدهاي مهرام تهران بود به طوري كه آنان تا پايان كوارتر سوم مسابقه از ميزبان خود جلو بودند.

شاگردان 'سيدصابر موسوي' در تيم كاله جوان مازندران كه در اين مسابقه از حمايت پرشور علاقمندان به بسكتبال برخوردار بودند، كوارتر چهارم مسابقه را هجومي آغاز كردند و با دفاع خوب و پرس حريف و برگشت هاي سريع به سمت سبد تيم مهرام نبض بازي را به دست گرفتند و با پيشي گرفتن از حريف خود در نهايت با شش اختلاف امتياز پيروز از زمين مسابقه خارج شدند.

تيم كاله جوان مازندان در 14 مسابقه امسال خود در رقابتهاي زيرگروه بسكتبال باشگاه هاي كشور در 13 مسابقه برابر حريفان در مراحل گروهي و حذفي پيروز شده بود و تنها يك شكست خارج از خانه در بازي فينال برابر اميدمهرام در تهران تجربه كرده بود.

دو تيم كاله جوان مازندران و مهرام تهران پيش از اين جواز حضور در مسابقات فصل آينده رقابتهاي ليگ دسته دوم بسكتبال باشگاه هاي كشور را كسب كرده بودند.

مسابقات زيرگروه ليگ بسكتبال باشگاه هاي كشور امسال با حضور 12 تيم در چهار منطقه كشور برگزار شد.ك/2

ك/7327/506/686
۰ نفر