۲۸ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲
کد خبر: 81468684
T T
۰ نفر
جشن های دهه فجر با مشاركت ورزشكاران همراه با نشاط برگزار شود

یزد - ایرنا - مدیركل ورزش و جوانان یزد گفت: جشن های دهه فجر باید با مشاركت ورزشكاران توام با نشاط و پر محتوا برگزار شود.

به گزارش ایرنا، 'مسعود شریعتی' شنبه شب در نشست مسوولان روابط عمومی هیات های ورزشی این استان افزود: وی اضافه كرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا فعالیت های نظام و دولت تدبیر و امید به مردم و جامعه هدف منعكس شود .

این مسوول اظهار كرد: باید در قالب برنامه های دهه فجر روحیه امید و اعتماد را بیش از گذشته در بین ورزشكاران و ورزشدوستان انتقال داد.

شریعتی ادامه داد: برای بزرگداشت سالگرد پیروری انقلاب اسلامی در یزد و شهرستان های تابعه برنامه های مختلفی پیش بینی و طبق جدول زمانبندی برگزار می شود.

وی، به نقش مدیران روابط عمومی هیات های ورزشی استان در تهیه و انعكاس اخبار و گزارشات و بخصوص در دهه فجر اشاره و خاطرنشان كرد: در انعكاس اخبار و فعالیت های سالگرد انقلاب اسلامی باید نسبت به شهرستان ها و هیات های تابعه یك عنایت خاص داشت.

وی افزود: روابط عمومی ها رسالت سنگینی بر عهده دارند و نقش آنها در موضوع مهم اطلاع رسانی به موقع و مناسب بر كسی پوشیده نیست .

مدیركل ورزش و جوانان یزد اظهار داشت: فعالیت های دقیق و به موقع روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی اثرات مهمی در ایجاد نشاط و سالم سازی جامعه دارد، ورزش استان یزد دارای توانایی های بالقوه ای است كه قطعا با همدلی، تلاش بیشتر و تعامل سازنده به قله های افتخار می رسد.

مدیركل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست گفت: از مهمترین وظایف مسوولان روابط عمومی در دستگاه ها و بخصوص در عرصه ورزش موضوع اطلاع رسانی است.

'داوود پاك طینت' افزود: مسوولان روابط عمومی ها در هیات های ورزشی باید از دهه فجر برای انعكاس ثمرات نظام و دستاوردهای دولت استفاده كنند.

وی اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین وصایا و اهداف امام (ره) و انقلاب اسلامی است كه باید در جامعه ورزش صورت گیرد .

این مسوول گفت: اگر رفتار و منش و همچنین سیره عملی بنیانگذار جمهوری اسلامی در بین مردم و جامعه ورزش تبیین شود ثمرات زیادی به همراه دارد .

پاك طینت خاطرنشان كرد: مقوله ورزش بسیار مهم است چون با سلامت و نشاط مردم در ارتباط است و لذا باید كار فرهنگ سازی آن جدی گرفته شود .

در این جلسه رییس روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان استان یزد در سخنانی به اهم فعالیت های این بخش در دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره كرد .

'رضا نارگانی ' با اشاره به اینكه طبق روزشمار دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های مختلف و پرمحتوایی برگزار می شود بر اطلاع رسانی به موقع و دقیق تاكید كرد .

وی اظهار داشت: در پایان دهه فجر و بعد از ارزیابی از روابط عمومی های فعال ورزشی استان كه در امر اطلاع رسانی بیشترین همكاری را داشته باشند تجلیل بعمل می آید .

این مسوول با اشاره به اینكه باید در طول دهه فجر امسال مردم و جامعه هدف را در جریان ثمرات و بركات انقلاب اسلامی قرار دارد بر اجرای مراسم ها با همكاری ورزشكاران تاكید كرد.

نارگانی گفت: اوج كار روابط عمومی ها در دهه فجر انقلاب اسلامی و لذا انتظار می رود فعال تر از گذشته وظایف خطیر خود را در این ایام همیشه ماندگار انجام دهند.

در این نشست همچنین تعدادی از مسوولان روابط عمومی هیات های ورزشی استان یزد به ارائه برنامه های مختلف خود در دهه فجر انقلاب اسلامی پرداختند .

مقرر شد تا گزارشات برنامه ها و جشن های سالگرد انقلاب اسلامی توسط هیات ها در اولین فرصت و بصورت دقیق به روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان استان یزد منعكس شود.

استان یزد 43 هیات ورزشی دارد.

7536/ 650

سرخط اخبار استان‌ها