۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۹
کد خبر: 81420437
T T
۰ نفر
كفاشیان: از كناره گیری خاكپور خبر ندارم/كاشانی در رسانه ها استعفا داد

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال كه از كناره گیری مربی تیم امید اطلاع نداشت، گفت: مدیر این تیم فقط در رسانه ها و به صورت شفاهی استعفا داده است.

به گزارش ایرنا، علی كفاشیان پس از پایان جلسه هیأت ‌رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه درباره مواردی كه باید در جلسه مجمع سالیانه فدراسیون بررسی شود گفت و گو كردیم.

وی خاطرنشان كرد: پس از بازگشت حبیب كاشانی از سفر كربلا، با وی درباره تیم امید نیز گفت و گو می كنیم.

كفاشیان در پاسخ به این سوال كه مگر كاشانی از مدیریت تیم المپیك استعفا نداده است؟ گفت: استعفای كاشانی شفاهی و در رسانه ها بود و خودش چیزی به ما اعلام نكرده است. پس از اینكه نظر وی را درباره انتخاب سرمربی تیم امید جویا شدیم، هفته آینده در این بار تصمیم گیری می كنیم.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا واریز حق پخش تلویزیونی به بودجه وزارت ورزش تخلف نیست؟ گفت: باشگاه ها باید حق پخش را به صورت مستقیم دریافت كنند و هیچ پولی از دولت نگیرند. هر پرداختی از دولت به باشگاه ها، خلاف مصوبات مجلس است. البته افرادی كه در مجلس و دولت در زمینه بودجه دخیل هستند ساز و كار این مسئله را ایجاد خواهند كرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد خداحافظی محمد خاكپور از تیم امید گفت: جدا؟ از این موضوع اطلاع نداشتم. باید با او درباره این مسئله صحبت كنیم.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا ممكن است حبیب كاشانی هم با انتخاب گزینه فدراسیون از تیم امید برود؟ گفت: باید با او صحبت كنیم و ببینیم چه پیش می‌آید. كمیته فنی و توسعه مربیان مختلفی را معرفی كرده بود و اكنون خاكپور تیم امید را اداره می‌كند.

كفاشیان درباره اظهارات مسئولین وزارت ورزش و جوانان درباره بودجه فدراسیون فوتبال گفت: چنین پول هایی به ما داده نشده است. هر پولی كه از وزارت ورزش دریافت كرده ایم بابت ماموریتی بوده كه باید انجام می دادیم.

وی ادامه داد: امسال وزارت ورزش، كمیته المپیك و فدراسیون‌ها تفاهمنامه‌ای امضا كردند كه بودجه فدراسیون ها باید طبق آن پرداخت می‌شد، اما بر اساس آن تفاهمنامه هنوز پولی به فدراسیون فوتبال پرداخت نشده است.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد پرداخت بودجه 20 میلیارد تومانی به این فدراسیون گفت:‌ نمی‌دانم این پول چه بوده است.

وی درباره سخنان وزیر ورزش و جوانان درباره حق ماموریت 450 میلیون تومانی خزانه دار یكی از فدراسیون ها گفت: در جریان این مسئله نیستم.

كفاشیان در مورد برگزاری اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی و بازی‌های دوستانه این گفت: تیم ملی یكشنبه به آفریقای جنوبی می‌رود اما هنوز بازی‌های دوستانه ما نهایی نشده است.

وی در پاسخ به این سوال كه اگر تیم ملی به فینال جام ملت ها صعود نكند، قرارداد كارلوس كی روش فسخ می شود؟ گفت: چنین مسئله ای صحت ندارد و فدراسیون در این زمینه تصمیم گیری می كند.

ورزشی (3) ** 1067 ** 2024**1379

سرخط اخبار ورزش