۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۵۱
کد خبر: 81260730
T T
۰ نفر
مدیر عامل: 34 دستگاه محصول جدید ماشین سازی تبریز به اروپا صادر شد

تبریز - ایرنا - مدیرعامل گروه صنعتی ماشین سازی تبریز گفت: 34 دستگاه ماشین تراش از تولیدات جدید این شركت به ارزش 400هزار دلار به چند كشور اروپایی صادر شد.

'علی اكبر اصل خادم' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: این شانزدهمین محموله صادراتی این گروه صنعتی شامل دستگاه های ماشین تراش یونیورسال مدل TN50و TN71 بوده كه برای اولین بار در ایران به دست مهندسان كارخانه ماشین سازی تبریز طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاكنون 207 دستگاه انواع ماشین تراش و سی ان سی (CNC) به ارزش چهار میلیون دلار به كشورهای تركیه ، آلمان ، اذربایجان ، سوریه ، عراق ، افریقای جنوبی و مالزی صادر شده است.

خادم یادآورشد: ارزش كل صادرات سال گذشته این واحد صنعتی دو میلیون دلار بود و امسال نیز پیش بینی می شود تا پایان امسال این رقم به 10 میلیون دلار برسد.

ماشین سازی تبریز یكی از بزرگترین واحد های صنعتی شمالغرب كشور است و سالانه یكهزار و 800 دستگاه انواع ماشین های تراش و سی ان سی تولید می كند.

ماشین سازی تبریز با حدود 800 نفر نیرو و چهار دهه سابقه تولید انواع ماشین های ابزار علاوه برحضور موثر درعرصه تولید و فروش و خدمات پس از فروش و آموزش انواع ماشین های ' سی.ان.سی' CNC به ارایه خدمات تخصصی در رابطه با صنایع زیربنایی و تامین كلیه ماشین آلات و تجهیزات مرتبط از مرحله شناسایی تا تامین و نصب و راه اندازی و خدمات فنی پس از فروش می پردازد.

7223/245
۰ نفر