۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹
کد خبر: 81037115
T T
۰ نفر

حضور محمد خاتمی در 22 بهمن برای برخی سوژه شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹
کد خبر: 81037115
حضور محمد خاتمی در 22 بهمن برای برخی سوژه شد

تهران - ایرنا - رییس جمهوری اسلامی ایران همزمان با ایام الله دهه فجر در گفت و گوی زنده تلویزیونی از تمامی احزاب و گروه های سیاسی با سلیقه های مختلف فكری خواست تا حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.

حسن روحانی در این باره گفت كه حضور در راهپیمایی 22 بهمن سال 1392 تداوم حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد است. انتخاباتی كه دشمنان را شگفت زده كرد.

در این میان عده ای تحركاتی را برای جلوگیری از برخی افراد صاحب نام و گروه های مردمی آغاز كرده اند.

روزنامه جمهوری اسلامی خواستار برخورد با كسانی شد كه تحركاتی را برای ایجاد محدودیت و شركت نكردن افراد در راهپیمایی 22 بهمن سال 1392 آغاز كرده اند.

این روزنامه در ستون ثابت جهت اطلاع خود نوشت: دیروز در سطح شهر تهران افرادی با دردست داشتن میكرفن خبرنگاری به همراه فیلمبرداران، به مردم مراجعه می‌كردند و از آنها می‌پرسیدند به نظر شما آیا آقای خاتمی بدون آنكه عذرخواهی كند حق دارد در راه‌پیمائی 22 بهمن شركت نماید؟

به نوشته این روزنامه، بعید است این اقدام مربوط به رسانه ملی باشد، ولی مخاطبان به تصور اینكه قرار است مصاحبه آنها از تلویزیون پخش شود از پاسخ دادن به این سؤال القائی طفره می‌رفتند.

جمهوری اسلامی نوشت: این حركت، با توجه به اینكه انقلاب و حضور در راه پیمائی یوم‌الله 22 بهمن به تمام مردم ایران مربوط است و كسی حق ندارد برای دیگران محدودیت ایجاد كند، یك حركت انحرافی است كه باید با عوامل آن برخورد شود.

مسوولان و مقام های تراز اول كشور در طول گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بارها هشدار داده اند كه اجازه ندهید عده ای معدود و اقلیتی بیگانه و نااهل، آیین های مربوط به انقلاب اسلامی از جمله مراسم 22 بهمن را برای خود مصادره كنند.

اول ** 1610
۰ نفر