۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲
کد خبر: 80931722
T T
۰ نفر

بتن جايگزين آسفالت در راهسازي مي شود

۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲
کد خبر: 80931722
بتن جايگزين آسفالت در راهسازي مي شود

كرمان - ايرنا - مديركل راه و شهرسازي استان كرمان گفت: پس از تحقيقات و بررسي هاي تخصصي نخستين بار در استان كرمان از بتن به جاي آسفالت در راهسازي استفاده مي شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي كارخانه سيمان ممتازان، خداداد مقبلي در بازديد از كارخانه سيمان ممتازان كرمان افزود: اين طرح در استان هاي سيستان و بلوچستان و فارس مورد آزمايش قرار گرفته است.

وي با اشاره به استحكام، مقاومت بالا و هزينه اندك بتن نسبت به آسفالت اظهار كرد: قرار شده كار گروهي در اين رابطه تشكيل تا مزايا و معايب اين طرح را مورد بررسي قرار دهد.

مديرعامل شركت سيمان ممتازان كرمان نيز در حاشيه اين بازديد با اشاره به توليد روزانه سه هزار و 400 تن سيمان در اين كارخانه تصريح كرد: كشورهاي پاكستان، تاجيكستان، افغانستان، عراق، مصر و امارات از جمله كشورهاي مقصد صادرات سيمان ممتازان هستند.

محمد رباني گفت: كيفيت و استاندارد جهاني سيمان ممتازان باعث شده است كه اين محصول، از كشورهاي بسياري از جمله حوزه خليج فارس و آفريقا متقاضي داشته باشد. وي افزود: اين شركت در ماه گذشته به عنوان يكصد و پنجاه و يكمين نماد معاملاتي در بازار پايه فرابورس نيز درج شده است.

در اين بازديد روند توليد سيمان از سوي مدير كارخانه براي بازديد كنندگان تشريح شد.ك/1

7443/8154/2624

سرخط اخبار استان‌ها