۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۲۰
کد خبر: 80819046
T T
۰ نفر

كنگره 60 بيش از هفت هزار معتاد را تحت درمان دارد

۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۲۰
کد خبر: 80819046
كنگره 60 بيش از هفت هزار معتاد را تحت درمان دارد

زنجان، رييس كنگره 60 كشور گفت: هم اكنون اين كنگره بيش از هفت هزار معتاد را تحت درمان خود دارد.

حسين دژاكام روز دوشنبه در گفت و با خبرنگاران افزود: بيشترين استقبال كنندگان از گنگره 60 را در راستاي درمان و ترك اعتياد آقايان تشكيل مي دهند.

وي خاطرنشان كرد: اين كنگره سازماني مردم نهاد است كه در سطح ملي و در سه محور جسم، روان و جهان بيني فعاليت هاي خود را تدوين كرده است.

دژاكام با اشاره به اينكه اين مركز به صورت علمي فعاليت مي كند افزود: در حوزه علمي با استفاده از شربت ترك اعتياد، معتاد به مدت يك سال تحت درمان قرار مي گيرد.

وي تصريح كرد: اين مركز آموزش هاي لازم براي درمان معتادان و خانواده ها را در دستور كار دارد كه بازگشت آنها به زندگي قبلي پس از درمان بسيار پايين است.

دژاكام تاكيد كرد: شعبه اي از اين مركز به مدت هشت سال است كه در هيدج راه اندازي شده و معتادان براي ترك اعتياد از زنجان، خدابنده، سلطانيه و تبريز به اين مركز مراجعه و تحت درمان قرار مي گيرند.

رئيس كنگره 60، علت راه اندازي اين مركز را مراجعه يكي از اهالي اين شهر جهت درمان ترك اعتياد به اين كنگره در تهران عنوان كرد كه اين شخص با گرفتن جواب مثبت در راستاي ترك اعتياد اقدام به راه اندازي اين مركز مي كند.

دژاكام ابراز كرد: 14 رشته ورزشي در اين مركز فعال است و اين رشته ها به صورت تخصصي است.

وي افزود: بهبود يافتگان در اين مراكز در اكثر رشته هاي ورزشي قهرمان بوده و اكثر بهبود يافتگان در سنين بين 20 تا 60 سال هستند.

7325/522/ 1645
۰ نفر