۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹
کد خبر: 80767094
T T
۰ نفر
ايجاد اشتغال پايدار ازجمله دغدغه هاي اصلي دولتمردان است

ساري - مديركل تعاون ، كار و رفاه اجتماعي ايجاد اشتغال پايدار و توسعه متوازن كشور دربخش هاي مختلف را ازجمله دغدغه هاي اصلي دولتمردان دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، 'علی بابایی كارنامی' روز پنجشنبه در جمع معاونان و روسای ستادی تعاون استان ، نقش تعاونی ها در ایجاد اشتغال پایدار در كشور و ازجمله مازندران را بی بدیل ذكركرد.

وی بر لزوم ترویج و نهادینه كردن فرهنگ تعاون درجامعه تاكید كرد و اظهارداشت: هفته تعاون فرصتی مطلوب برای تحقق این مهم است.

وی برگزاری جشنواره تعاونی های برتر و برپایی نمایشگاه دستاوردهای تعاونی را از جمله برنامه های درنظرگرفته شده از سوی اداره كل تعاون ، كار و رفاه اجتماعی در هفته تعاون ذكركرد.

وی با عنوان اینكه از تمامی ظرفیت ها و امكانات موجود برای ایجاد اشتغال پایدار در استان باید به شكل مطلوب استفاده كرد ، اظهارداشت: هم افزایی و همكاری دیگر دستگاههای اجرایی در بحث اشتغالزایی و همچنین تشكیل تعاونی ها در بخش های مختلف لازم و ضروری است.

مدیركل تعاون مازندران از تشكیل گروه نظارتی ویژه با هدف نظارت و بازرسی بر نحوه عملكرد ادارات تعاون در شهرهای مختلف استان خبرداد.

بابایی كارنامی گفت: با بررسی های صورت گرفته هم اكنون حدود 150هزار تن در تعاونی های استان مشغول بكار هستند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تبریك فرا رسیدن روز خبرنگار و تاثیر گذاری كار اطلاع رسانی مناسب و اصولی درجامعه گفت: اطلاع رسانی در هفته تعاون با همكار رسانه های جمعی استان باید مورد توجه روسای ادارات تعاون شهرستان ها قرار گیرد.ك/3

2501/503

سرخط اخبار استان‌ها