۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۸
کد خبر: 80654067
T T
۰ نفر

فراخوان سومين مسابقه عكس و پوستر دل‌ديده منتشر شد

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۸
کد خبر: 80654067
فراخوان سومين مسابقه عكس و پوستر دل‌ديده منتشر شد

تهران بزرگ- سومين مسابقه عكس و پوستر 'دل‌ديده' همزمان با بيست ‌و چهارمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) از سوي ستاد مركزي بزرگداشت حضرت امام خميني(ره) برگزار مي‌شود.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه هر سال در بیست‌وچهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با هدف توجه و معرفی ابعاد شخصیتی و معنوی ایشان، به تصویر كشیده‌شدن جلوه‌های درخشان حضور علاقه‌مندان امام (ره) در مراسم‌های بزرگداشت و نمایش محبوبیت حضرت امام (ره) در میان مردم برگزار می‌شود.

سومین مسابقه عكس و پوستر 'دل‌دیده' همزمان با بیست‌وچهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از سوی ستاد مركزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) با همكاری سازمان زیباسازی شهر تهران و خانه هنرمندان ایران با موضوع 'سیمای امام' و 'امام و مردم' برگزار می‌شود.

مقررات شركت در بخش عكس این مسابقه بدین شرح است: برای شركت در این مسابقه هر عكاس می‌تواند حداكثر 10 تك عكس به دبیرخانه مسابقه ارسال كند و عكس‌ها باید در سایز اصلی به ایمیل مسابقه به نشانی deldideh@gmail.com ارسال شود.

به همراه عكس‌ها مشخصات كامل شركت‌كننده (نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ...) باید ارسال شود.

برگزار‌كننده حق استفاده از عكس‌های پذیرفته شده را برای چاپ در كتاب، بروشور یا انتشارات مربوط به مسابقه، با ذكر نام عكاس برای خود محفوظ می‌دارد.

ارسال عكس‌ها به دبیرخانه، به منزله قبول تمام مقررات مسابقه است.

آثار ارسالی باید كاملا مستند بوده و از هرگونه دستكاری یا حك و اصلاحی كه جنبه مستند بودن عكس را مخدوش می‌سازد اجتناب شده باشد.

تصمیم‌گیری درباره مسایل پیش‌بینی نشده به عهده ستاد برگزاری مسابقه است.

همچنین تكنیك ارایه آثار در بخش پوستر آزاد است،هر شركت‌كننده می‌تواند حداكثر سه اثر ارایه كند.

پوسترها باید به ایمیل مسابقه به نشانی deldideh@gmail.com ارسال شود.

به همراه آثار ارسالی مشخصات كامل شركت‌كننده (نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ...) باید ارسال شود،ابعاد آثار باید 50 در 70 سانتی ‎متر باشد، ارسال آثار به دبیرخانه، به منزله قبول كلیه مقررات مسابقه است، تصمیم‌گیری درباره مسایل پیش‌بینی نشده به عهده ستاد برگزاری مسابقه است نیز از دیگر مقررات بخش پوستر است.

در بخش عكس؛ نفر اول: تندیس مسابقه، لوح افتخار، 15 میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم تندیس مسابقه، لوح افتخار، 10 میلیون ریال جایزه نقدی و نفر سوم تندیس مسابقه، لوح افتخار، پنج میلیون ریال جایزه نقدی را دریافت می‌كند.

همچنین نفر اول بخش پوستر تندیس مسابقه،لوح افتخار،پانزده میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم تندیس مسابقه، لوح افتخار، 10 میلیون ریال جایزه نقدی و نفر سوم تندیس مسابقه، لوح افتخار و پنج میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهد كرد.

آثار برگزیده بر روی فضاهای تبلیغاتی سازمان زیباسازی شهر تهران به عنوان یك نمایشگاه شهری به وسعت تهران و همچنین گالری‌های خانه هنرمندان ایران به نمایش درخواهد آمد.

آثار برگزیده به صورت یك مجموعه چاپ و منتشر خواهد شد.

به تمام هنرمندانی كه آثارشان برای نمایشگاه برگزیده می‌شود، گواهی شركت و كتاب نمایشگاه اهدا خواهد شد.

بابت امتیاز نمایش و چاپ آثار در كتاب و انتشارات مربوط به نمایشگاه به هر یك از آثار انتخاب شده مبلغ یك میلیون ریال (100هزارتومان) پرداخت خواهد شد.

ایرج تقی‌پور، امیرعلی جوادیان و رسول اولیازاده داوران بخش عكس هستند.

همچنین علی وزیریان، مسعود نجابتی و كوروش پارسانژاد داوران بخش پوستر هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شركت در این مسابقه، آثار خود را تا اول خرداد ماه سال جاری به پست الكترونیكی deldideh@gmail.com ارسال كنند.

آیین افتتاح و برگزاری نمایشگاه در هفته دوم خرداد ماه در محل خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود و انتخاب و داوری آثار نیز هفته اول خرداد ماه انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.deldideh.com مراجعه و یا با شماره تلفن 88912578 (دبیرخانه جشنواره ) تماس حاصل كنند.

تهرام/7245/1556/

سرخط اخبار فرهنگ