۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۰۶
کد خبر: 80598860
T T
۰ نفر
رضا داودنژاد:شايعات درباره مسمويت دارويي عسل بديعي صحيح نيست

تهران- 'رضا داودنژاد' بازيگر سينما و تلويزيون، ضمن رد شايعات درخصوص مسمويت دارويي 'عسل بديعي' بازيگر سينما و تلويزيون، گفت: وي به دليل مشكل تنفسي روز گذشته به بيمارستان منتقل شد.

'رضا داودنژاد' همسرخواهر 'عسل بدیعی' ، روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا ، اظهار داشت: مشكل تنفسی روز گذشته این بازیگر باعث شد كه وی را به سرعت به بیمارستان منتقل كنیم . وی به خاطر مشكل قلبی ناشی از دشواری تنفسی و در نهایت مرگ مغزی در بخش ای سی یو بیمارستان لقمان بستری شد.

وی كه به دلیل شدت تاثر ناشی از این واقعه، به سختی گفت و گو می كرد، افزود: متاسفانه شایعات و اكاذیبی مبنی بر مسمومیت دارویی بدیعی در رسانه ها منتشر شده كه صحت ندارد و وی تنها به خاطر مشكل تنفسی به بیمارستان منتقل شد.

داودنژاد، انتشار اخباری به نقل از 'غزل بدیعی' خواهر عسل در گفت وگو با یكی از سایت های خبری را تكذیب كرد و گفت: همسر من در این دو روز به خاطر شرایط نامناسب روحی با هیچ رسانه ای گفت و گو نكرده و آنچه از قول وی نقل قول شده ، كذب است.

داودنژاد انتشار اخبار زود هنگام از درگذشت این بازیگر جوان سینما را ضربه ای دردناك به روحیه خانواده و دوستان بدیعی دانست و گفت:شیطنت های رسانه ای از این دست بارها پیش از این نیز اتفاق افتاده است.حتی در ایامی كه من به خاطر بیماری كبد در بیمارستان بستری بودم شایعاتی مشابه در روزنامه ها،سایت ها و رسانه ها به وفور وجود داشت.

به گفته ی وی، خانواده بدیعی شایعات منتشر شده در این خصوص را با جدیت پیگیری می كنند و در آینده ای نزدیك تیم پزشكی اطلاعات دقیق درباره این بیمار را در اختیار رسانه ها قرار خواهد داد.

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین از رضایت پدر بدیعی مبنی براهدای اعضای وی خبر داد.

به گزارش ایرنا،'عسل بدیعی' از روز گذشته در پی وخامت حال به بیمارستان لقمان تهران منتقل شد و پس از بروز مشكل تنفسی و مغزی ، صبح امروز به مرگ مغزی دچار شد.

بدیعی سال ها پیش همسر 'فریبرز عرب نیا' بازیگر مطرح سینما بود. وی متولد سال 1356 در تهران است و از سال 1375 به سینما راه یافت.

وی فعالیت حرفه ای خود را با فیلم 'بودن یا نبودن' به كارگردانی كیانوش عیاری ، آغاز كرد.

از دیگر كارهای این بازیگر سینما می‌توان به فیلم‌های دست‌های آلوده (سیروس الوند)، هفت پرده (فرزاد موتمن)، از صمیم قلب (بهرام كاظمی)، شمعی در باد (پوران درخشنده)، پروانه‌ای در مه (محمدجواد كاسه‌ساز)، سربلند (سعید تهرانی) و روز هشتم اشاره كرد.

حضور در مجموعه های تلویزیونی'ششمین نفر' و 'تا صبح' از دیگر بخش های كارنامه كاری وی بود.

بدیعی به خاطر بازی در فیلم سینمایی'دست های آلوده' نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مكمل زن از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شده بود.

فراهنگ**9173**1983**1561
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ