۱۰ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۵۵
کد خبر: 80596747
T T
۰ نفر
مسي به دنبال يك ركورد ديگر؛ گلزني پياپي به تمام تيم هاي لاليگا

تهران- فوق ستاره آرژانتيني بارسلونا مي تواند با گلزني در ديدار مقابل سلتاويگو، به ركورد جاودانه گلزني پياپي به هر 19 تيم لاليگا دست يابد.

به گزارش ایرنا، لیونل مسی در 18 هفته گذشته لالیگا موفق شده 28 بار دروازه حریفان بارسا را باز كند و هم اكنون ركورد بیشترین گلزنی پیاپی در لیگ های داخلی را در فوتبال جهان به نام خود ثبت كند.

مسی كه به تاریخ سازی و ركورد شكنی عادت دارد می تواند این بار نیز به یك ركورد جاودانه دیگر دست یابد و در صورتی كه در مسابقه امشب مقابل سلتاویگو به گل برسد نخستین بازیكنی باشد كه در 19 بازی پیاپی به تمام تیم های لالیگا گل زده است.

در 18 بازی گذشته لیونل مسی چهار بار به اوساسونا، دو بار به هر كدام از هفت تیم رئال ساراگوسا، لوانته، اتلتیكو بیلبائو، رئال بتیس، اتلتیكو مادرید، گرانادا و رایو وایه كانو و یك بار به هر كدام از ده تیم مایوركا، وایادولید، اسپانیول، مالاگا، رئال سوسیه داد، والنسیا، ختافه، سویا، رئال مادرید و دپورتیوو لاكرونیا گلزنی كرده است.

كریستیانو رونالدو تنها بازیكنی است كه تا كنون موفق شده است كه دروازه تمام 19 تیم حاضر در لالیگا را باز كند. این بازیكن در فصل گذشته به این ركورد دست یافت اما گلزنی های او پیاپی نبودند.

رونالدو (برزیلی) نیز در فصل 97-1996 با پیراهن بارسلونا به 19 تیم لالیگا گل زد اما در آن زمان این رقابت ها با حضور 22 تیم برگزار می شد و در نتیجه دو تیم دروازه خود را مقابل این بازیكن بسته نگه داشتند.

ورزشی (2) ** 2024**1553

سرخط اخبار ورزش