۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۲۵
کد خبر: 80531909
T T
۰ نفر
سيره امام خميني (ره) بايد الگو شود

تهران-نماينده مردم گرمسار در مجلس شوراي اسلامي گفت: تفكر و سيره امام خميني (ره) كه همان نگاه خدايي' و 'صداقت با مردم' است بايد الگو و روش مديريتمان قرار دهيم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'غلامرضا كاتب' روز چهارشنبه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امام خمینی (ره) در دوران زندگیش درس اخلاق را به ما آموخت؛ هر چه از عمر مفیدش می گذشت ملت عزیز بیشتر به ایشان افتخار می كردند و محبوبیتش در میان مردم افزون می شد.

سخنگوی كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این محبوبیت به سبب 'نگاه خدایی' و 'صداقت با مردم'، این بزرگ مرد تاریخ بود.

وی خاطرنشان كرد: باید این سیره و تفكر را الگو و روش مدیریتمان قرار دهیم تا مردم ما را مورد محبتشان قرار دهند.

كاتب اظهار داشت: عمل به وصایای حضرت امام خمینی (رض) و فرمایشات هوشمندانه مقام معظم رهبری انتظاری است كه مردم از مسئولین دارند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی افزود: برای رسیدن به اقتصاد سالم توجه به تولید و هدایت سرمایه به سوی تولید یكی از تكالیف نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی خاطرنشان كرد: امروز تولیدكنندگان، ستون فقرات اقتصاد كشور و محور استقلال و عزت كشور هستند بر همین اساس باید به گونه ای تصمیم بگیریم تا هدفمندساختن یارانه ها كه كار مفیدی بود؛ امروز بطور جامع و كامل اجرا شود.

سیام(3)**9187**7378
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست