۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۲۴
کد خبر: 80530855
T T
۰ نفر
جشنواره بين المللي فيلم فجر فرصت مهم براي معرفي قابليت هاي سينمايي است

مشهد - رييس حوزه هنري تبليغات اسلامي خراسان رضوي گفت: برگزاري جشنواره بين المللي فيلم فجر، فرصت مناسبي براي معرفي و شناساندن قابليت هاي فرهنگي و فيلم سازي كشور است.

'سیدجواد رفائی' روز سه شنبه به خبرنگاران اظهار كرد: همه ساله همزمان با دهه مبارك فجر با برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر فرصت بسیار مناسبی برای نمایش تولیدات جدید سینمایی در كشور فراهم می شود.

وی گفت: باید از این رهگذر برای توسعه كمی و كیفی و افزایش حمایت های لازم از دست اندركاران این بخش گام های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به ظرفیت های استان خراسان رضوی از جمله مشهد در تولید فیلم های سینمایی، از مسوولان برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر خواست با قدردانی از تولید كنندگان و دست اندركاران و كارگردانان فیلم این استان به غنای هر چه بیشتر برگزاری این جشواره كمك كنند.

او با موفق ارزیابی كردن برگزاری دهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در مشهد گفت: پردیس سینمایی هویزه در مشهد به عنوان مكان برگزاری این جشنواره با برخورداری از امكانات و فناوری روز بهترین ظرفیت برای معرفی آثار هنرمندان سراسر كشور و جهان است.

او همچنین خواستار پخش فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در مشهد شد.

فیلم های دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر از 14 تا 24 بهمن ماه جاری در پردیس سینمایی هویزه مشهد اكران می شود.

در مدت 10 روز برگزاری جشنواره مزبور 26 فیلم در سه سالن این پردیس سینمایی در چهار نوبت در طول روز به روی صحنه می رود.

علاوه بر این فیلم های سه بعدی نیز برای نخستین بار در این جشنواره اكران می شود.

آیین پایانی جشنواره بین المللی فیلم فجر در مشهد و تجلیل از آثار برتر از دیدگاه تماشاگران این شهر، 25 بهمن ماه جاری در سالن سینمایی شهید اصغرزاده برگزار خواهد شد. /2

7490/664/330
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ