۲۵ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۰۳
کد خبر: 80498302
T T
۰ نفر
اختلاف ميان سران رژيم صهيونيستي بر سر ايران بالا گرفت

تهران- رسانه هاي صهيونيستي روز دوشنبه از افزايش تنش لفظي ميان اهود اولمرت و بنيامين نتانياهو (از سران رژيم صهيونيستي) بر سر ايران در آستانه انتخابات پارلماني اين رژيم خبر دادند.

به گزارش گروه اخبار ایران در رسانه های جهان، پایگاه خبری رادیو رژیم صهیونیستی می نویسد: 9 روز مانده به برگزاری انتخابات پارلمانی اسرائیل(رژیم صهیونیستی)، درگیری لفظی بین 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر و 'ایهود اولمرت' نخست وزیر پیشین بر سر عملكرد دولت نتانیاهو در ارتباط با برنامه هسته ای ایران، شدیدتر شده است.

این رسانه صهیونیستی می افزاید: این درگیری ها پس از آن شدت گرفت كه ایهود اولمرت جمعه شب گذشته در مصاحبه با شبكه دوم تلویزیون اسرائیل(رژیم صهیونیستی) گفت كه 'در دو سال اخیر، دولت اسرائیل(رژیم صهیونیستی) بیش از 11 میلیارد 'شِكِل' (واحد پول اسرائیل) را صرف خرید تجهیزات امنیتی جهت دست زدن به حملات خیالی كرده كه هرگز انجام نشده و نخواهد شد'. اشاره اولمرت به خرید تجهیزاتی چون زیردریایی های پیشرفته از آلمان است.

بر اساس این گزارش، اولمرت در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه اتمی ایران تاكید كرده كه 'ایران بمب اتمی نخواهد ساخت و برنامه های اتمی اش خطرناك نیست'.

نتانیاهو نیز روز یكشنبه در مصاحبه با رادیو اسرائیل(رژیم صهیونیستی) سخنان اولمرت را 'غیر مسئولانه' دانست و تأكید كرد كه دولت وی پول بیهوده خرج نكرده است و ما توانسته ایم خود را برای عملیات دفاعی در نقاط دور و نزدیك آماده سازیم و از دید من چنین سرمایه گذاری برای اسرائیل(رژیم صهیونیستی) اهمیت بسیاری دارد و نتیجه بخش است همچنان كه اختصاص میلیاردها پول برای ساخت دیوار امنیتی بین اسرائیل(سرزمین های اشغالی) و صحرای سینا نتیجه بخش بوده و موجب شده كه عوامل نفوذی دیگر نتوانند به داخل اسرائیل(سرزمین های اشغالی) رخنه كنند.

نتانیاهو ادعا كرده كه با هزینه هایی كه كرده ایم توان ارتش، تشكیلات امنیت داخلی و خارجی را نیز افزایش داده ایم.

همزمان، اهود باراك وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه ای از سخنان انتقادی اولمرت ابراز ناراحتی كرد و این اظهارات را بدور از مسئولیت نامیده است.

ایرانم**1485**1275
۰ نفر

سرخط اخبار جهان