۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۱
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84949630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولمرت به خاطر دیوانه خواندن نتانیاهو محکوم شد

۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۱
کد خبر: 84949630
اولمرت به خاطر دیوانه خواندن نتانیاهو محکوم شد

تهران-ایرنا- دادگاه تل‌آویو رای نهایی خود را درباره شکایت حقوقی "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر مامور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی از "ایهود اولمرت" نخست‌وزیر اسبق این رژیم صادر و اولمرت را به خاطر دیوانه خواندن نتانیاهو و خانواده اش محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز اعلام کردند که دادگاه تل‌آویو ادله خانواده بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مامور به تشکیل کابینه این رژیم علیه ایهود اولمرت نخست‌وزیر اسبق رژیم اشغالگر به اتهام "افترا" را پذیرفت.

این دادگاه با اعلام اینکه اظهارات اولمرت علیه نتانیاهو و اعضای خانواده اش پایه و اساس روشن و قانونی ندارد، نتانیاهو را برنده نزاع حقوقی با وی اعلام کرد.

دادگاه تل‌آویو در ادامه این حکم اولمرت را به پرداخت بیش از ۶۰ هزار "شِکل" (حدود ۱۷ هزار و ۲۰۰ دلار آمریکا) محکوم کرد.

خانواده بنیامین نتانیاهو اردیبهشت ۱۴۰۰ علیه ایهود اولمرت به دلیل اظهارات وی که این خانواده را دیوانه خوانده بود، شکایت کردند.

براساس شکایتی که خانواده نتانیاهو به دادگاه تل‌آویو ارائه کرده بودند، از دستگاه قضائی خواسته شد تا اولمرت را به پرداخت غرامت‌ به ارزش ۸۳۷ هزار شِکِل (حدود ۲۵۷هزار دلار آمریکا) وادار کند.

براساس این شکایت، اولمرت طی دو مصاحبه به خانواده نتانیاهو افترا زده و گفته است، نتانیاهو و ساره، همسر وی و یائیر، پسر بزرگشان نیاز به درمان روانی دارند.

خانواده نتانیاهو در این شکایت اولمرت را به تلاش برای خدشه دار کردن "شهرت" وی و ساره همسر و یائیر پسر بزرگشان متهم کردند.

وکیل مدافع نتانیاهو در متن شکایت اعلام کرده بود که اولمرت با اتهامات دروغین به حملات خود علیه خانواده نتانیاهو ادامه داده و تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

در این شکایت نامه بخشی از اظهارات اولمرت درج شده از جمله اینکه وی گفته است اعضای خانواده نتانیاهو بیمار روانی هستند و در شرایط عادی، هر روانپزشکِ با وجدانی به سرعت دستور درمان آنها را صادر خواهد کرد.

اولمرت در مصاحبه‌ای گفته بود که این خانواده دچار یک بیماری ذهنی هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha