۲۴ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۵۰
کد خبر: 80496429
T T
۰ نفر

محورهاي ارتباطي 20 روستاي چالدران بازگشايي شد

۲۴ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۵۰
کد خبر: 80496429
محورهاي ارتباطي 20 روستاي چالدران بازگشايي شد

چالدران، اروميه- سرپرست اداره راه و شهرسازي چالدران گفت: با تلاش راهداران راه هاي ارتباطي 20 روستاي اين شهرستان كه در اثر بارش برف و كولاك بسته شده بود /شنبه شب/ بازگشايي و تردد در آنها برقرار شد.

احمد راد روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اثر بارش برف راههای یكصد روستایی این شهرستان مسدود شده كه راه 20 روستای پرجمعیت بازگشایی شده و كار برف روبی در بقیه روستاها نیز به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

وی سرمای شدید و وزش باد و كولاك را عامل كندی كار برف روبی اعلام كرد و اظهار داشت: راهداران در مواقعی مبجور هستند چندین بار یك محور را برف روبی و پاكسازی كنند.

راد اضافه كرد: در محورهایی كه برای تردد بازگشایی شده به دلیل یخبندان و لغزندگی جاده ها ، عبور و مرور تنها با زنجیر چرخ امكان پذیر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ماكو نیز اعلام كرد: با قطع بارندگی از روز شنبه تا كنون افزون بر 400 كیلو متر از راههای اصلی و فرعی این شهرستان بازگشایی شده است.

غلامحسین باقرزاده افزود: در زمان حاضر كلیه راههای اصلی این شهرستان به چالدران، خوی، بازرگان، ارس و پلدشت باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی اضافه كرد: از مجموع راه های روستایی نیز كلیه مسیر ها بازگشایی شده و تنها راههای 10 روستایی كوهستانی هنوز مسدود است كه راهداران تلاش می كنند تا پایان روز یكشنبه این مسیرها را نیز بازگشایی كنند.

7128/583/ 1645
۰ نفر