۱۰ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 80478851
T T
۰ نفر
تشويق قهرمانان يك وظيفه فرهنگي و ورزشي است

يزد - مدير كل ورزش و جوانان استان يزد گفت: تشويق قهرمانان و مدال آوران يزدي در مسابقات بين المللي و ملي وظيفه اي فرهنگي و ورزشي است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' عباس دهقان ' روز یكشنبه در آیین استقبال از نایب قهرمان و دارنده مدال برنز مسابقات پاورلیفتینگ جهان افزود: جوانان یزدی توانیی تكیه بر سكوهای معتبر جهانی را دارند .

وی اضافه كرد: حایت از ورزشكاران ، قهرمانان و مدال آوران پرافتخار ورزش استان در رشته های مختلف كاری ارزشمند است .

مسابقات جهانی پاورلیفتینگ و پرس سینه به میزبانی كشور مجارستان به پایان رسید و دو ورزشكار معلول استان یزد كه در قالب تیم ملی ایران در این مسابقات شركت كرده بودند، موفق به كسب یك نشان نقره و یك برنز از این مسابقات شدند .

قاسم اسدی ورزشكار با تجربه استان موفق شد در دومین حضور خود در مسابقات جهانی اولین مدال برون مرزی را كسب نماید و عنوان نایب قهرمانی مسابقات را در وزن 66 كیلو گرم را به دست آورد .

محسن فتوحی دیگر ورزشكار یزدی كه از شهرستان اردكان به این مسابقات اعزام شده بود نیز موفق شد عنوان سومی وزن 66 كیلو گرم را به خود اختصاص دهد .

عباس دهقان مدیر كل ورزش و جوانان استان ، شرف الدینی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان به همراه ‌عطابخش رئیس هیات جانبازان ومعلولین استان و جمع كثیری از ورزش دوستان یزد در مراسم استقبال از این ورزشكاران با اهداء گل تقدیر كردند.ك2

7536/1968