۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۴۲
کد خبر: 80456741
T T
۰ نفر
حماسه 9 دي اقتدار ملت ايران را در خنثي كردن فتنه 88  نشان داد

شهركرد- نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهركرد گفت: حماسه 9 دي ماه سال 88 ، بيانگر اقتدار ملت ايران در خنثي شدن فتنه دشمنان عليه نظام جمهوري اسلامي بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'محمدعلی نكونام' روزشنبه در دومین نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی افزود: در این فتنه تلاش های پیچیده دشمن برای رسیدن به مقاصد شوم و پلید استكبار را شاهد بودیم كه ملت ایران با بصیرت از دام این فتنه سربلند خارج شد.

وی ادامه داد: فتنه گران 88 كه بعضا مهره های بی بصیرو فریب خورده بودند مانند دشمنان زمان امام حسین علیه السلام دنبال هوای نفس و زرق و برق دنیا بودند.

حجت الاسلام نكونام نامگذاری دوم تا نهم دی ماه به عنوان هفته بصیرت را گامی برای بصیرت افزایی نسل جوانان عنوان كرد وگفت: این هفته فرصتی است تا نسل جوان را با توطئه و مكر دشمن آشنا كنیم .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری نیز در این نشست اظهار داشت:حماسه بزرگ و تاریخی 9 دی روزی است كه ملت ایران میثاقی دوباره با ولایت فقیه بست.

'علی گرجی' افزود: 9 دی روز فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است كه نشان داد بصیرت، اطاعت و پیروی از ولایت فقیه چگونه فتنه‌های دشمنان این مرز و بوم را خنثی كرد و بار دیگر موجب عظمت و عزت ایران اسلامی شد.

وی ادامه داد: دراستان برای بزرگداشت حماسه 9دی، در 27 نقطه استان برنامه های ویژه بصیرت و میثاق با ولایت برگزار می شود و برای بزرگداشت آیین های این روز 16 كمیته تشكیل و برای همه شهرها و شهرستان های استان سخنران در نظر گرفته شده است.

گرجی گفت: برای همایش بصیرت روز نهم دی ماه در شهركرد دكتر 'حشمت الله قنبری همدانی' به عنوان سخنران در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه چهارمحال وبختیاری تصریح كرد:از دوم تا نهم دیماه بیش از 80 نشست تبیین فتنه 88 و بصیرت بخشی برای دانش آموزان در مدارس سراسر استان برگزار می شود.

گرجی گفت: در این روز به 51 نفر از متولدان 9 دی ماه 88 نیز لوح تقدیر اهدا می شود.

7360/558/

سرخط اخبار استان‌ها