عناصر تروريست وابسته به سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه دستگير شدند

تهران- وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران در اطلاعيه اي اعلام كرد : تعدادي از عناصر تروريست وابسته به سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه كه اقدام به بمب گذاري در استان خوزستان كرده بودند،در چند روز گذشته شناسايي و بازداشت شدند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی وزارت اطلاعات،در این اطلاعیه آمده است: با الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تلاشهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) این عناصر كه با انجام چندین مورد بمب گذاری در شبكه های انرژی استان خوزستان درصدد اخلال در امنیت و ایجاد خلل در زندگی شهروندان این استان بودند، دستگیر شدند.

این اطلاعیه می افزاید: اعضای این گروه به همراه مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و اقلام ارسال شده از یكی از كشورهای حاشیه ای خلیج فارس شناسایی و بازداشت شدند .

در ادامه این اطلاعیه تاكید شده است: این عناصر با هدایت سرویس های جاسوسی غربی - صهیونیستی در صدد اقدامات خرابكارانه دیگری بودند كه اقدامات آنها شناسایی و خنثی شد .

روابط عمومی وزارت اطلاعات در این اطلاعیه افزود: در این عملیات هفت بمب آماده انفجار و وسایل ارتباطی و مخابراتی كشف و ضبط شده است .

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در خاتمه یادآور شده است: اطلاعات تكمیلی مربوط به این تیم تروریستی متعاقبا به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.

سیام (1)**1708**1478
۰ نفر